Gå til innhold

BMW E30 20v turbo (BM-WAG) og litt S38 turbo....

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg nei! Jeg gjør bare ting værre jeg. Er det to ting jeg ikke kan så er det å skru og å tegne :P

Bedre å la de som har skikkelig peiling få holde på MMTuning.

Skrevet

Fikk senket 20vt nedi motorrommet for å se om det gikk med furans grenrøret, men det blir det ikke plass til. Så blir lagd et custom grenrør i svartstål som blir lagt på svart cote

Skrevet

Dagens oppdatering:

Volvo hadde før i tiden audi diesel motor i 240/740 sine.

Så en volvo girkasse til en av disse diesel bilene ble kjøpt inn med løst clutch hus.

Selve kassa skal kastes da vi bare er interesert i clutch huset. Da disse 4 trinns diesel kassene ikke tåler så mye juling.

Clutch huset passer rett på audi 20v motoren og rett på volvo girkasse på andre siden.

Hva slags girkasse som skal brukes er usikkert. Sannsynligvis blir det å hente en 5 trinns volvokasse hos høggern og bruke denne til den ikke orker mer.

Her er det mye alternativer senere mtp. clutch og girkasse innmat, da disse girkassene er mye brukt i rallycross.

Skrevet

Den 5 trins kassa til volvo tåler bare maks 200hk/300nm. Dere må skaffe getrag 265 og lage adapter. lett og skaffe adapter til disse da det er samme adapter som volvo karene bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...