NiklasJa Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 Er ikke EU kontroll som jeg er redd for Fred. Er vel heller teknisk kontroll. Den KKK turboen trenger en overhaling. Og grenrøret har ikke god nok luftgjennomstrønning. Så usikkert om dette skal brukes. Hele poenget med bygget er å lande på 400+ whp. Ved hjelp av en stor turbo med lite trykk og skikkelig mapping. Også kjøre 2010 sesongen slik og heller bytte innmat nest vinter. Appropo mapping. MMtuning har snakket med jonus og det blir ikke datasprut men jonus skal modifisere en org audi styreenhet og heller mappe den. Skal fortsatt kjøre med 1 coil. Rust sveisinga er forresten i full sving. Skal knipse et par bilder imorgen.
Gjest Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Skal du kjøre org innmat i motoren? Må skifte råder vist du skal ha over 400 hk. Men resten er holbart som f..
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Nettop Jørgen sånne som deg som sitter inne med så mye info. Som sagt så skal bilen lande på 400+ og innmaten skal forhåpentlig vis ikke røres før etter neste sesong. Blir bytting av innmat og boring til 2.5l da. MMtuning kan disse audi motorene i blinde. Han har bla bygget en 5r som han har kjørt i 2 sesonger med over 700hk for å skryte litt av han. Og til sommeren blir det en med over 1000hk å se.
MMTuning Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Skal du kjøre org innmat i motoren? Må skifte råder vist du skal ha over 400 hk. Men resten er holbart som f.. 400hk er ikke no problen på audi motorn med org innmat. Briste punktet på motorn er på 440-450 hk. Kjørte selv en hel sesong med 440 oppsett på S2 min for noen år siden og det var ikke no problem.
MMTuning Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Er du heldig så Mente 400hjul hk. Motor hk jeg snakker om så. Gjør ting riktig så går det bra prøvd ut det meste når det gjelder 20VT og må si det tåler juling. Kjørt to sesonger med den 640hk motoren bytet 3 servoreimer utover det har jeg kun kjørt ikke rørt en eneste skrue. Skrudde opp motoren for å seover og det er knapt tegn til slitasje
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Alle sier jo det samme 440 motor hk er tilsvarende 400 hjul hk :=)
Gjest Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 riktig Jeg og har bra erfaring med audi 5ern. Har hatt rs2 selv og bror min har det nå. artige biler. Har vert på tanken om 5er i e30 jeg og.
E30Frelst Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Morsomt! Denne bilen har jeg TRUA på siden det er Mazar som bygger Blir et skikkelig leketøy!
///Thomas Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Detta blir morro å sjå på.... Er de siste par årene folk har begynt å hive disse 20vt motorene i e30... Billige motorer med masse effekt, som holder bra! Perfekt til banebil... S4'en min er gått 275.000, aldri noe tull, og tåler masse juling
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Slenger ut et lite bilde av "sidespranget". Noen folk år aldri nok..... Kanskje Norges raskeste trekkbil?
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Slenger ut et lite bilde av "sidespranget". Noen folk år aldri nok..... Kanskje Norges raskeste trekkbil? Greit å ha noe å gjøre.. hehe
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 En turbo her og en turbo der blir mye hk til slutt det Kunne ønske jeg hadde peiling på dette her sånn som MMtuning og broren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå