hypah Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Edit: Spørsmål på siste side! Fant ingen tråder om dette så lagde en. Har planer om å kjøpe meg E36 for å pusse opp. Hvordan er det med å bytte motorer i E36? Har lyst på 325, men er det ikke m50b25 i disse? Da passer vel ikke en 325 ned i en 316 feks? Eller er motorfestene like? Og hvordan er det å få dette godkjent? Ang. styling. Jeg ønsker en clean look, men fortsatt ikke originalt. Noe likt dette: http://cache.finn.no/mmo/4/193/390/34_396355555.jpg Finns det noe tilsvarende? Sier heller ikke nei til sider med utstyr som senkesett, lykter, styling osv til e36. Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Skal du bygge om fra 316 til 325, må du bytte stort sett alt. Bremser, ledningsnett, motorfester, hjerne, eksos, bakstilling osv. Og du egentlig bare glemme å få det godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Du kan bygge om 320 til 328 eller M3 uten problemer men 316 til 6 syl kan bli vanskelig pga høyere vekt på forstilling, og hvis du da overskrider vekta i Vognkortet på 316 så går det ikke. Uten att jeg har sjekka dette her. 320 til M3 går akuratt vektmessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... g+godkjent han her fikk det ihvertfall til... Og jeg har selv fått godkjent 318i til 325i i fjor høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ja men du hadde søkt før den vekt regelen kom og fikk disp så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 ja jeg hadde det, men han i den tråden jeg linket til søkte etter 1.1.08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Har fått vite mer ang 316 og det er evt uaktuelt. Men leiter etter sliten 320 muligens. Har også kommet over en 520 E34 som det må gjøres litt med, så mulig det blir det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hvordan er det å sette 320 motor i en 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 det blir vel litt vanskelig det og på grunn av vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 blir nok det samme som 325 det. men det går an,dere ser jo i tråden over at en fra Haugesund har bygget om 316 til m3 og søkte etter 1.1.08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 går nok an men sjangsene er vel ganske små da må du ha flaks hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 bare å søke det. Kommer an på hvilket distrikt du søker i. noen er greie, noen er Hest**ker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hehe, okey Men 320/325 er ikkeno problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Noen som har kjennskap til denne forresten? http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Mulig jeg har en 325 TS om ikke lenge... Den har jeg fått GO på kompressorombygging hos kontrollør hos BT da den er typegodkjent uten 02-sensor og Kat, og derfor kan godkjennes med høyere CO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå