Gjest Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Kan gi deg gode priser på styling til E36 om du er intr:)
hypah Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Slenger inn ett nytt spørsmål her jeg.. Noen som kan gi meg et godt svar på hvordan utstyr det er i E36 bilene. Eller er det flere forskjellige utstyrpakker å få? Feks. A/C, airbag, alarm, elektriske vindusheiser, el.speil osv Takker for svar, dere er til goood hjelp!
Trond e30 cab Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Hei! Jeg har en e36 m-tech touring og utstyrspakker variere mye. Min har sportsundertell og tilhørende m-tech styling og lister. Jeg har feks tosone klima, el.speil, el. blendbart speil, sportsskinn med varme, elektriske vinduer fremme og bak. 4 airbager. Stor kjørecomputer er det også mulig å oppdrive og antispinn selvfølgelig. Helt sikkert mer enn dette også. Får det meste hvis du er heldig og finner den rette bilen. Må bare søke litt
Olelink Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Angående det bilde du la ut i din første tråd ser det ut som en helt standard e36 med m-tech ("m3") front, senk (omkring 60/40), hvite blinklys, andre hovedlykter (evt orginale med AE ringer) og orginal felger. Med andre ord det meste orginalt fra bmw. Angåend ombygging ligger det masse tråder her i teknisk-tråden eller i prosjekt-tråden.
hypah Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Takk for svar! Hei!Jeg har en e36 m-tech touring og utstyrspakker variere mye. Min har sportsundertell og tilhørende m-tech styling og lister. Jeg har feks tosone klima, el.speil, el. blendbart speil, sportsskinn med varme, elektriske vinduer fremme og bak. 4 airbager. Stor kjørecomputer er det også mulig å oppdrive og antispinn selvfølgelig. Helt sikkert mer enn dette også. Får det meste hvis du er heldig og finner den rette bilen. Må bare søke litt Okey, er det noen måter å se dette på? Evt forskjellige navn på utstyrpakker?
Gjest Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Om du har regnr. kan du henvende deg til BMW og få utskrift av utstyrslisten til bilen. Det går helt sikkert an å få tak i en liste med alt tilgjenelig utstyr også. Biler som har M-Pakke originalt har ofte litt ekstra med utstyr. Cabrioleter har stort sett skinnseter.. 325,328 og selvfølgelig M3 har stort sett skinninteriør. Generelt mer utstyr på de også vil jeg tro:)
Trond e30 cab Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Hei igjen! M-tech pakken er jo ikke like lett å se om bilen kom med dette fra fabrikk eller om det er ettermontert når du ser på finn feks. M-tech pakken er jo også litt mer enn bare det du ser utvendig, den er også originalt senket med andre fjærer og dempere. Kan jo legge med noen bilder om hvordan bilen ser ut med m-tech og sportsskinn Her ser du sportssetene med den uttrekkbare delen forrerst på sette og med mer sidestøtte i rygg og setedel. Håper dette hjalp littegranne mer. Flere her inne som selge det samme "utseende" utvendig her inne, men resten blir fort dyrt hvis du skal kjøpe en "standard" bil og utstyre den med et samme innvendig og utvendig
Gjest Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Ang. styling. Jeg ønsker en clean look, men fortsatt ikke originalt. Noe likt dette: http://cache.finn.no/mmo/4/193/390/34_396355555.jpg Det er slik bilen din blir om du går for det kitet jeg nevnte til deg.. Om du vil ha mer snadder kan du se på www.st-import.no eller kontakte meg så finner vi ut noe smart!
hypah Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Okey, takker for svar! Smile Hva er forskjellen mellom m3 fangeren og den du setter på den originale fangern? Og noen som har noen forslag til bra senkesett til e36 sedan? Helst komplett og justerbart.
hypah Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Forresten fått kjøpt bil nå! 320 1994 mod! Veldig fornøyd, eneste er at det er automat Men! Som sagt , noen som har gode forslag til senkesett?
Rabies Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg kjører på FK 60/40, bonrath 10mm senkeskåler og bilstein B8. Veldig fornøyd med det Sjekk ut koed.no så finner du en haug med alternativer.
hypah Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Takker Er det nødvendig med skåler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå