Gå til innhold

Coilover og effektanlegg fra ebay.de. Funker det bra nok?


hypah
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slenger inn ett nytt spørsmål her jeg.. Noen som kan gi meg et godt svar på hvordan utstyr det er i E36 bilene. Eller er det flere forskjellige utstyrpakker å få?

Feks. A/C, airbag, alarm, elektriske vindusheiser, el.speil osv :)

Takker for svar, dere er til goood hjelp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en e36 m-tech touring og utstyrspakker variere mye. Min har sportsundertell og tilhørende m-tech styling og lister.

Jeg har feks tosone klima, el.speil, el. blendbart speil, sportsskinn med varme, elektriske vinduer fremme og bak. 4 airbager.

Stor kjørecomputer er det også mulig å oppdrive og antispinn selvfølgelig.

Helt sikkert mer enn dette også.

Får det meste hvis du er heldig og finner den rette bilen. Må bare søke litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det bilde du la ut i din første tråd ser det ut som en helt standard e36 med m-tech ("m3") front, senk (omkring 60/40), hvite blinklys, andre hovedlykter (evt orginale med AE ringer) og orginal felger. Med andre ord det meste orginalt fra bmw.

Angåend ombygging ligger det masse tråder her i teknisk-tråden eller i prosjekt-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Hei!

Jeg har en e36 m-tech touring og utstyrspakker variere mye. Min har sportsundertell og tilhørende m-tech styling og lister.

Jeg har feks tosone klima, el.speil, el. blendbart speil, sportsskinn med varme, elektriske vinduer fremme og bak. 4 airbager.

Stor kjørecomputer er det også mulig å oppdrive og antispinn selvfølgelig.

Helt sikkert mer enn dette også.

Får det meste hvis du er heldig og finner den rette bilen. Må bare søke litt :lol:

Okey, er det noen måter å se dette på? Evt forskjellige navn på utstyrpakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har regnr. kan du henvende deg til BMW og få utskrift av utstyrslisten til bilen. Det går helt sikkert an å få tak i en liste med alt tilgjenelig utstyr også.

Biler som har M-Pakke originalt har ofte litt ekstra med utstyr. Cabrioleter har stort sett skinnseter.. 325,328 og selvfølgelig M3 har stort sett skinninteriør. Generelt mer utstyr på de også vil jeg tro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

M-tech pakken er jo ikke like lett å se om bilen kom med dette fra fabrikk eller om det er ettermontert når du ser på finn feks.

M-tech pakken er jo også litt mer enn bare det du ser utvendig, den er også originalt senket med andre fjærer og dempere.

Kan jo legge med noen bilder om hvordan bilen ser ut med m-tech og sportsskinn

w5bnphdow7cbgfgqf18a.jpg

hbgnt218egx9npso38aj.jpg

Her ser du sportssetene med den uttrekkbare delen forrerst på sette og med mer sidestøtte i rygg og setedel.

sc1uujtg5sj5xo53dk73.jpg

Håper dette hjalp littegranne mer.

Flere her inne som selge det samme "utseende" utvendig her inne, men resten blir fort dyrt hvis du skal kjøpe en "standard" bil og utstyre den med et samme innvendig og utvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...