Jump to content

2 stk. slitne sportstoler E30 *SOLGT*

635csi
 Share

Recommended Posts

Under en garasjerydding dukket plutselig disse to førerstolene opp bak div. rask. Ser meg dessverre ikke mål på å fikse dem opp selv, så dersom noen der ute har mer pågangsmot så er det bare å komme å hente dem i bytte mot noen kroner. Bildene sier vel sitt om tilstanden på selve trekkene, rent mekanisk er de derimot ok. Kom med bud, billig ved henting.

Ta kontakt her på forumet, eller på tlf 92043425

01zk129h0h12xhudydba.jpg

kunne trengt et understell fra en av de ja... virker tigth og fint i understell?

du fant ikke en hvit takluke og da i ryddingen din? dønk fikk med en når han kjøpte gullvogna...

Skal ta en ekstra sjekk av understellet på disse stolene i kveld, så kommer jeg med en tilstandsrapport.

Hvilken "gullvogn" er det snakk om her? Er du på utkikk etter takluke? :wink:

turbo e30'n. du som var med og henta den var det ikke deT? kansje jeg bommer;P ja er på utkikk etter en rustfri takluke til e30 ja=) gi meg et vink da på stolene=)

Hmm, kan ikke minnes å ha hentet noen turbo-E30 nei, men skal sjekke om det eksisterer en god takluke her et sted :)

Kunne tenkt meg den til høgre jeg ;)

Men siden den blir solgt til førstemann så blir det vell litt vanskelig, litt langt å reise til halsa KUN for stolen :/

Ingen som har bekreftet at de kommer og henter i nærmeste fremtid, så du har fortsatt muligheten en stund til hvertfall :)

Skal ikke innom krsund en dag da vell? ;)

Har ikke planer om det riktig med det første egentlig. Fikk nettopp en sms nå fra en som evt. kunne komme å hente stolene i dag, så vi får se hva han bestemmer seg for :)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jeg kjøper gjerne sitteputa på den til høyre om den er fin :) Har en hullete du kan få også, slik stolen fortsatt er komplett og klar for trekking om det skulle bli aktuelt..

Vi får avvente litt å se om de blir solgt som de er først :)