Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under en garasjerydding dukket plutselig disse to førerstolene opp bak div. rask. Ser meg dessverre ikke mål på å fikse dem opp selv, så dersom noen der ute har mer pågangsmot så er det bare å komme å hente dem i bytte mot noen kroner. Bildene sier vel sitt om tilstanden på selve trekkene, rent mekanisk er de derimot ok. Kom med bud, billig ved henting.

Ta kontakt her på forumet, eller på tlf 92043425

01zk129h0h12xhudydba.jpg

Skrevet

Flere som har lurt på pris, men ingen som har kommet med noen bud. Kan kanskje antyde et sted rundt 350,- pr stk., alt etter etterspørselen. Selger til førstemann som kommer og henter :)

Skrevet

kunne trengt et understell fra en av de ja... virker tigth og fint i understell?

du fant ikke en hvit takluke og da i ryddingen din? dønk fikk med en når han kjøpte gullvogna...

Skrevet
kunne trengt et understell fra en av de ja... virker tigth og fint i understell?

du fant ikke en hvit takluke og da i ryddingen din? dønk fikk med en når han kjøpte gullvogna...

Skal ta en ekstra sjekk av understellet på disse stolene i kveld, så kommer jeg med en tilstandsrapport.

Hvilken "gullvogn" er det snakk om her? Er du på utkikk etter takluke? :wink:

Skrevet

turbo e30'n. du som var med og henta den var det ikke deT? kansje jeg bommer;P ja er på utkikk etter en rustfri takluke til e30 ja=) gi meg et vink da på stolene=)

Skrevet

Kunne tenkt meg den til høgre jeg ;)

Men siden den blir solgt til førstemann så blir det vell litt vanskelig, litt langt å reise til halsa KUN for stolen :/

Skrevet
turbo e30'n. du som var med og henta den var det ikke deT? kansje jeg bommer;P ja er på utkikk etter en rustfri takluke til e30 ja=) gi meg et vink da på stolene=)

Hmm, kan ikke minnes å ha hentet noen turbo-E30 nei, men skal sjekke om det eksisterer en god takluke her et sted :)

Skrevet
Kunne tenkt meg den til høgre jeg ;)

Men siden den blir solgt til førstemann så blir det vell litt vanskelig, litt langt å reise til halsa KUN for stolen :/

Ingen som har bekreftet at de kommer og henter i nærmeste fremtid, så du har fortsatt muligheten en stund til hvertfall :)

Skrevet
Skal ikke innom krsund en dag da vell? ;)

Har ikke planer om det riktig med det første egentlig. Fikk nettopp en sms nå fra en som evt. kunne komme å hente stolene i dag, så vi får se hva han bestemmer seg for :)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kjøper gjerne sitteputa på den til høyre om den er fin :) Har en hullete du kan få også, slik stolen fortsatt er komplett og klar for trekking om det skulle bli aktuelt..

Skrevet
Jeg kjøper gjerne sitteputa på den til høyre om den er fin :) Har en hullete du kan få også, slik stolen fortsatt er komplett og klar for trekking om det skulle bli aktuelt..

Vi får avvente litt å se om de blir solgt som de er først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...