Gå til innhold

M43B18 *ikke problemer lenger :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

har faktisk hørt samme lyden i en slik motor... der var oljepumpa død, men de få gangene oljelampa slukke så blei den stille igjen, det var HELT lik lyd..

slukker oljelampa di da?

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
har faktisk hørt samme lyden i en slik motor... der var oljepumpa død, men de få gangene oljelampa slukke så blei den stille igjen, det var HELT lik lyd..

slukker oljelampa di da?

,

vis det er oljepumpa så er nok motoren død, er ikke lenge den skal gå med dårligoljetrykk før den tar kvelden

Skrevet

sant nok, vi bytta motor, tok aldri opp den gamle. men den blei HELT stille de få gangene lampa slukka. vi kjørte den vell 6 mil tror jeg, til dit vi skulle bytte motor..

Skrevet
sant nok, vi bytta motor, tok aldri opp den gamle. men den blei HELT stille de få gangene lampa slukka. vi kjørte den vell 6 mil tror jeg, til dit vi skulle bytte motor..

nei lagerene pleier å gå litt før de tar kvelden,

var på rudskogen plutselig var pluggen til bunnpanna skrudd seg ut, kjøre et minutt på 0 olje, fylte på olje og kjørte i 1 måned før jeg fikk bank :wink:

Skrevet

Har du sjekket DISA da? Sitter i tre små torx skruer. Skru den ut og se at den er hel.. disse kan lage mye fæle lyder om de feiler..

Skrevet
Har du sjekket DISA da? Sitter i tre små torx skruer. Skru den ut og se at den er hel.. disse kan lage mye fæle lyder om de feiler..

finnes vel ikke på 4eren ? er ikke DISA noe til vanosen ?

Skrevet

En sånn lyd kommer jo ikke for ingenting så må jo være noe som ikke stemmer en vei :wink:

Men gratulerer med ulyd-fri motor :wink:

Skrevet

finnes vel ikke på 4eren ? er ikke DISA noe til vanosen ?

Disa har 4ern også, hvertfall M43 motoren, pjeldet sitter i innsuget.. :) Skal bytte denne på bilen til min søster snart.. må bare få bestilt den først.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...