Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
For å få veteranforsikring på en bil så skal den vel være "autentisk". Blodsenka og rullemalt faller ikke inn under en slik kategori, denne ville ikke ha blitt veteranforsikret av Gjensidige hvertfall... Ikke meninga å ødelegge et evt salg, men opplyse de som er kunder i Gjensidige. :wink: Artig bil, synd den er rulla. Lykke til med salg.

jeg har IF og der sa dem ingenting ang org stand på bilen.. :lol:

og ja er veldig synd di har rullemalt denne.så slik ut når jeg solgte den for ca 1,5år siden.

var dårlig grunnarbeide på taket og ene bakskjerm,men ikke så dårlig at den burde blitt rullemalt..men men :roll:

fg8bc5x87i1eq3wr0sk4.jpg

Skrevet
Problemet er at jeg har jo da ikke bil der nede. hmh

trenger billig bil som fungerer UTEN feil så

oki,ja denne kan funger uten feil,med litt jobbing først :wink:

bytte clutch,justere forgasser. så skal den være i god stand.

Skrevet

byr 7 tusen

vis det bare er å stille forgasser kan du jo bare gjøre det? disse motoren bleier jo å være et helvette å få gang på vis de først sviver som ei ræv

8)

Skrevet
byr 7 tusen

vis det bare er å stille forgasser kan du jo bare gjøre det? disse motoren bleier jo å være et helvette å få gang på vis de først sviver som ei ræv

8)

ja ikke vet jeg.

si 8000kr så kan du komme og hente bilen,m slitte 13"stål felger :)

Skrevet
må først se den uansett da den ser veldig pen ut på bildene i lakken,

8 tusen med sommerdekk så er det greit

8tusen på slitte 13" dekk.

Ikke med 13" alu m nye dekk desverre. bare dekka kostet 3000kr m gode rabatter ;)

bare og komme og se det,er jo ikke langt :)

Skrevet

Er ikke langt nei , men med tanke på hva som må gjøres klarer ikke lommeboka å strekke seg lenger hehe

du får tenke på det ;)

Skrevet
Er ikke langt nei , men med tanke på hva som må gjøres klarer ikke lommeboka å strekke seg lenger hehe

du får tenke på det ;)

trenger ikke tenke lenge,

om du ikke vil gi 8000kr for bilen m slitte 13" dekk så trenger du ikke og komme og se på den. er ikke så desperat etter og selge den :wink:

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...