Gå til innhold

Min E30 M3 & E61 525Xd (Div. nye felger s.12)

///Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjer det noe har thomas?:)

Skjer ikke så mye i garasjen, blir egentlig mest vask og kjøring :mrgreen:

Hadde en langtur til gatebil på Rudskogen med full oppakking da...

Ellers så sikler jeg veldig på det samme supersprint race eksosen som du har lyst på :lol:

Hadde jeg ikke fått lagd ny eksos til min ifjor hadde jeg nok kjøpt det tvert....

Mitt neste mål er å få sjekket motor og byttet register slik at den kan tåler noen runder på den berømmelige Ringen, det frister veldig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok tøft det supersprint anlegget:) men vi konkluderte med at det er litt for magert for motoren min.

Ja ringen er rått! Om du er interessert så har jeg en kompis som har en nyoverhalt lettere trimmet s14 til salgs, billigere å kjøpe ferdig enn å bygge selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da var bilen endelig EU godkjent, vasket og satt bort for vinteren...

Knotet litt med EU'en da de hang seg opp i forskjell i innpress på felgen 2mm foran og bak #-o

Endte opp med å kjøpe ett sett vinterfelger av en kamerat å hive på bare for å komme gjennom kontrollen..

u1yjjddw8cx2d6p52bmk.jpg

Rallystuk med winterfellows :lol:

Måtte også bytte en bærebro foran på EUen, så derfor byttet jeg like godt disse og innfestinger til stabstag foran og bak, en liten førhjulspresang til bimmeren... :mrgreen:

byptpysvalo7levxnlm8.jpg

Blir vel bare litt småpell prosjekter i vinter, så er det ut på veien igjen når saltet er vekk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Tviler på det, men ser jo mye bedre ut. :-)

Hehe, skal noe til å være så hardcore som deg! :lol:

:lol::lol:

Den var skikkelig søt på winterfellows! Såg ut som en RC bil ved første øyekast :P

Hehe!! De felgene ble jo helt råe på bilen!! Du har vel spint ut det siste som var igjen av dekka?? Blaut asfalt, s14 motor og 185 piggfrie så burde jo muligheten være der :mrgreen: Disse bilene flyr jo ikke akkurat avgårde :) Iallefall ikke sånn som min står nå #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...