Gå til innhold

Min E30 M3 & E61 525Xd (Div. nye felger s.12)

///Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Skjer ikkje så mye i bilfronten egentlig, men var nå på ett BMW treff her i sørlandsparken her for ett par uker sia, masse gromme biler... :D

8aq3ulxtjr9unoh3yh09.jpg

Når det gjelder 5'eren er det nå bestilt 18" Michelin piggdekk til vinteren som skal stå på de orginale M-sport felgene. Men hvorfor skal 18" piggdekk koste så sykt mye mer enn sommerdekk??

Tok nå ett bilde foran sørlandets dyreste bakgrunn, Kilden i kr.sand. Var vel ikke brukt mere enn 1700 millioner på det til nå... :shock:

8gntnd1dx10tcm9dizdb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUD å råe de felgan var! De har jeg lyst å se live! Fikk lyst på sånne til min! (de som satt på 5serien)

Takk takk! Trålte finn.no og andre sider i 4 måneder før jeg fant de jeg ville ha, er noe dritt med inpresset på x-drive.. :D

Har liggende noen billige GS evo felger som det er bilde av på forrige side her hvis du er interessert... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen m3! :)

har du ikke noen bilder og fremgangsmåte på hvordan du shinet opp interiøret og hvilke produkter du brukte!?

Takker! :wink:

Har vel noe bilder, men står vel litt på tidligere sider her.

Ellers skrev jeg endel på en tråd til "530dE39" angående " lakkingen" av interiøret.

Jeg brukte Dynamix fra england, og er veldig fornøyd med det. Skinnet blirr litt "hardere" men ser jo veldig mye bedre ut enn når det begynner å bli slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...