///Thomas Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Mindre bilder av offroadern, og mer av ///M! Hehe! Er liksom offroaderen som har blitt mest prioritert i det siste.. Beklager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Skjerping Thomas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Skjer ikkje så mye i bilfronten egentlig, men var nå på ett BMW treff her i sørlandsparken her for ett par uker sia, masse gromme biler... Når det gjelder 5'eren er det nå bestilt 18" Michelin piggdekk til vinteren som skal stå på de orginale M-sport felgene. Men hvorfor skal 18" piggdekk koste så sykt mye mer enn sommerdekk?? Tok nå ett bilde foran sørlandets dyreste bakgrunn, Kilden i kr.sand. Var vel ikke brukt mere enn 1700 millioner på det til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 GUD å råe de felgan var! De har jeg lyst å se live! Fikk lyst på sånne til min! (de som satt på 5serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Meget pen m3! har du ikke noen bilder og fremgangsmåte på hvordan du shinet opp interiøret og hvilke produkter du brukte!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 GUD å råe de felgan var! De har jeg lyst å se live! Fikk lyst på sånne til min! (de som satt på 5serien) Takk takk! Trålte finn.no og andre sider i 4 måneder før jeg fant de jeg ville ha, er noe dritt med inpresset på x-drive.. Har liggende noen billige GS evo felger som det er bilde av på forrige side her hvis du er interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Meget pen m3! har du ikke noen bilder og fremgangsmåte på hvordan du shinet opp interiøret og hvilke produkter du brukte!? Takker! Har vel noe bilder, men står vel litt på tidligere sider her. Ellers skrev jeg endel på en tråd til "530dE39" angående " lakkingen" av interiøret. Jeg brukte Dynamix fra england, og er veldig fornøyd med det. Skinnet blirr litt "hardere" men ser jo veldig mye bedre ut enn når det begynner å bli slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå