Gå til innhold

Min E30 M3 & E61 525Xd (Div. nye felger s.12)

///Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg hentet førerstolen, ferdig omtrekt på sidestøttene og ble superførnøyd med resultatet og prisen.

"Salmaker sørensen" utenfor kr.sand (Ålefjær) kan anbefales.

Fargeforskjellen er ikke så gal som den ser ut på bildet...

4j1jrn070proujyrzt3t.jpg

Så da venter jeg bare på farge-kitet fra england.... Blir artig å se resultatet...

zqql9v2w9u505v9s1un0.jpg

Fikk opp klokka i garasjen også, hehe... 8)

Røkka av øyelokkene fra grillen også, prøver uten for å få original clean look...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D .. Stolen ble jo veldig bra... ordnet han trekke også eller kjopte du trekke og han byttet det bare... :)

Han ordnet trekket selv, jeg leverte bare seteryggen, så fant han eksakt farge.....

De har vel endel skinnprøver, og ettersom det jeg har forstått er det nokså lik farge på de fleste "sort bmw skinn"...

Hørte først med en som hette lærdoktor'n, han skulle ha 4300,- og salmaker sørensen skulle ha 1000,- for akkurat samme jobben... Lønner seg å høre rundt litt :wink:

Vet om en som hadde trekt om hele e36 vader interiøret hos han.... Var visst veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D .. Stolen ble jo veldig bra... ordnet han trekke også eller kjopte du trekke og han byttet det bare... :)

Han ordnet trekket selv, jeg leverte bare seteryggen, så fant han eksakt farge.....

De har vel endel skinnprøver, og ettersom det jeg har forstått er det nokså lik farge på de fleste "sort bmw skinn"...

Hørte først med en som hette lærdoktor'n, han skulle ha 4300,- og salmaker sørensen skulle ha 1000,- for akkurat samme jobben... Lønner seg å høre rundt litt :wink:

Vet om en som hadde trekt om hele e36 vader interiøret hos han.... Var visst veldig fornøyd.

Gratulere med M3. Var vel denne så lå på autodb i sommer.

Legg gjerne inn bilder med/uten grillist.

1000 kr var billig, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med M3. Var vel denne så lå på autodb i sommer.

Legg gjerne inn bilder med/uten grillist.

1000 kr var billig, takk for tipset :)

Innfridde drømmen i sommer ja, kjøpte den av en kamerat...

Knipser noen bilder når jeg får montert den sammen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
For et vakkert syyn :)

Håper ikke det tar meg så mye som 13år og skaffe meg min første M3 E30 da jeg er i første året for og si det sånn.

Mye måtte du gi for den ?

Ok, går utifra du er 18 da...

Da syntes jeg du skal spare til du er 25-26 år, når du har smellt 5-6 biler, tenker litt mer konsekvenser og tar litt mer vare på ting...

Ikke for å være frekk, men blir som regel slik for oss folk som digger slike biler :roll:

E30 M3 gror ikke på trær, og er greit å ræse fra seg i en e36 e.l. først...

Hadde ikke funket om jeg hadde hatt en slik bil som 18-åring hvertfall :wink:

Kjøpte meg E30 M3 når jeg var 19år jeg. Gikk bra det, hadde den i 3år uten å få så mye som en shoppingbulk :D Men folk er forkjellige heldigvis. Ser veldig fin ut bilen din, planene er også gode.

Stå på :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda.... klart det kan gå bra hvis man er forsiktig og ikke kjører galmann hele tiden... Men bruker du ett par hundre tusen på en 87 modell så er man gjerne litt over snitt bil-interessert og liker fart og spenning...

Og som kjent så må man som regel lære den harde veien :roll:

Du som hadde den ombygde diamantsorte??

Ringte på den i fjor sommer da du hadde ute for salg... Kongebil du hadde der... :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Trenger du noen vedre bilder av bilen? hehe... jeg er kompis med naboen din (Thomas)

kikke VELDIG på bilen i gårkveld når jeg labbet opp trappa hans ;-) hadde lyst å kikke nærmere :-P

Bare å svinge innom det, alltid artig med en bimmer-prat :D

Er du en hai på å ta bilder sier du??

Øyvind L. skrøt av poleringskunnskapene dine, og min trenger sårt å bli tatt ett tak, så du er hjertelig velkommen med noen tips hvis du er på nabo-besøk...

Så det stod en low-rider e36 der forrige uke.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hvertfall en fin bil, det skal du ha.. Pass godt på den og ha den i mange år så skal du se prisen stiger på den.. :)

Har ett stykke igjen til finishen som på din da, men har fått tatt et godt tak på den nå i vinter... Får desverre ikke gjort alt på en gang, da jeg har altfor mange andre hobbyer #-o

Blir nok å få tatt en gjennomgang av motor neste vinter.....

Ble fryktelig misunnelig på den motoren og de linjene i vognkortet ditt da, hehe =P~

Får vel ikke igjen alle pengene en legger ned, men satser på at den holder seg sånn tåli i pris, men det er egentlig ikke noe problem, for den er ikke til salgs, hehe....

Det viktigste er egentlig å IKKE føre noe regnskap på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal huske det hvis jeg ser deg ;-)

Hai og hai... prøver nå iaf... men er litt lei å ta bilder av min egen :-P hehe...

Ja, kan jo stikke innom en dag og kikke litt på den... sålenge du har såpass stor garasje, kan jeg jobare stå oppe hos deg ;-)

ja, er nok fare for at det er min ja :-P hvite felger og hele pakka :-P

Du skulle sett bilen til Øyvind for 2 uker sia, da var den grå, ikke sort :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...