///Mysild Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Ja stemmer det, var du som tok bilder av vasland sin, så det nå...De var jo bare helt råe de bildene der.... Har nok av garasjeplass nå jeg ja jupp... vi får arrangere et møte hehe... har et par nye teknikker jeg vil prøve, så vi får vel mekke til en photoshoot/poleringprat en kveld øyvind: haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Knallpen bil du har der. jeg syns at øyelokk er et MUST på E30. Ellersers var bilen meget stilig. Riktig farge å dette på en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Knallpen bil du har der. jeg syns at øyelokk er et MUST på E30. Ellersers var bilen meget stilig. Riktig farge å dette på en M3 Hadde øyelokkførst, men røkka de av og ble egentlig veldig fornøyd med det Har også hatt øyelokk på de fleste bmwene jeg har hatt, men tidene forandrer seg, hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Får ta en liten oppsummering av hva som er blitt gjort i løpet av vinteren: Stjal ett par bilder fra treffet i helgen i mangel på andre bilder .... : - Ribba bilen, tok ut teppe og satt den på bukker - Fjernet det som var av rust, og beskyttet der det trengtes (møe arbeid )... - Hatt teppe inne til rens - Byttet eksos - Montert Startech lykter - Montert sorte Hella DE lykter - Montert nye sorte blinklys i frontfanger - Montert nytt M-tech II ratt - Montert ny girkule - Lakket og montert sport evo luftinntak - Nye matter med ///M logo - Nye pedaler med ///M logo - Montert M3 merke foran og bak - Ny midtkonsoll (uten kassettholder ) - Nye sorte nyrer - Lakket opp det sorte i grillen - Montert pioneer spiller - Montert BBS RK felger 8.5 x 17 og 10 x 17 - Nye dekk 215/40/17 og 245/35/17 goodyear F1 - Byttet deler av skinn på førerstol - Lakket opp framskjermer, evo leppe og skjørt for å få den 100% utvendig - Monter K&N luftfilter - Byttet olje på Motor (castrol TWS) - Byttet olje på Girkasse ( castrol SMX-S) - Byttet olje på Diff (castrol TAF-XJ) - Valset innerkanten på alle hjulbuer - Byttet clutch slavesylinder +++ Mer tid ble brukt faktisk brukt på innredning av garasjen, enn på bilen i vinter Det som skal gjøres i nærmeste fremtid er : - Grundig lakkrens / polering - Få lakkert opp interiør ( har rep-kit/ farge liggende) Egentlig bare morro å koste på tid og penger på drømmebilen, hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Det har jo blitt veldig bra! Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Det der gjor seg.. meget fin M3 nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 denne har jo blitt veldig fin! fet m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Jeg vil polere, jeg vil polere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Rå E30, ble mye bedre etter den siste updaten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Jeg vil polere, jeg vil polere!!! Ja du får slåss med mr. Mysild om det, hehe Han svingte innom her en liten tur idag og kom med noen gode tips... Hadde egentlig planer om å prøve litt selv og lært litt mere om denne kunsten... Har kjøpt inn bøtter og spann med meguiars produkter nå. Har tidligere bare klaska på voksen og gnikka det av før, men skjønner det ligger litt mere teknikker bak Hva med at deg å mysild tok ett lynkurs for oss bimmers medlemmer i nærlæiken en kveld?? En aldri så liten poleringsskole.... Stiller med bil og garasje til disposisjon, hehe Hvis ikke det går ut over næringa og bedriftshemmlighetene deres da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Leste forresten gjennom poleringstråden din her nå adIos, FY fanden å rått det blei til slutt Snakk om SPEILBLANK bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hehe du vet, jeg er overalt før deg halvard haha... du må henge i... men denne bilen hadde bare vaskeriper, så bør være en enkel jobb å fikse den... tror til og med DA maskinen og polish ville ha fjernet alt (nesten) jepp... somsagt thomas, bare å si ifra så kan jeg stikke oppom vettu hehe men bilen var kjempefin! trenger bare litt lakkpleie og noe gummifornyer på dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Ja du får slåss med mr. Mysild om det, hehe Han svingte innom her en liten tur idag og kom med noen gode tips... Hadde egentlig planer om å prøve litt selv og lært litt mere om denne kunsten... Har kjøpt inn bøtter og spann med meguiars produkter nå. Har tidligere bare klaska på voksen og gnikka det av før, men skjønner det ligger litt mere teknikker bak Hva med at deg å mysild tok ett lynkurs for oss bimmers medlemmer i nærlæiken en kveld?? En aldri så liten poleringsskole.... Stiller med bil og garasje til disposisjon, hehe Hvis ikke det går ut over næringa og bedriftshemmlighetene deres da... Hehe, skal ikke slåss mot ham nei. Jeg taper bare da Men har lyst å prøve meg på en E30 M3 snart, og se hva jeg klarer å utrette. Er jo litt spesielle biler, så litt stas med en slik bil. Det å legge på en voks og ta den av igjen er noe de aller aller fleste klarer å få til uten altfor mye problemer. Er heller det å få den blank nok FØR voksen legges på som er er forskjellen Har ikke noen problemer med å stille opp på noe slik nei. Foreslo det tidligere i vår, men var det å finne et sted som var problematisk. Har lite bedriftshemmeligheter her Bare fint å kunne se at flere folk kjører rundt i blanke og velholdte biler Leste forresten gjennom poleringstråden din her nå adIos, FY fanden å rått det blei til slutt Snakk om SPEILBLANK bil Takk for det All in the details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 o.t synd du bor så langt unna Ad|oS! du skulle fått tatt en runde på min bil og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Hehe, skal ikke slåss mot ham nei. Jeg taper bare da Men har lyst å prøve meg på en E30 M3 snart, og se hva jeg klarer å utrette. Er jo litt spesielle biler, så litt stas med en slik bil. Det å legge på en voks og ta den av igjen er noe de aller aller fleste klarer å få til uten altfor mye problemer. Er heller det å få den blank nok FØR voksen legges på som er er forskjellen Har ikke noen problemer med å stille opp på noe slik nei. Foreslo det tidligere i vår, men var det å finne et sted som var problematisk. Har lite bedriftshemmeligheter her Bare fint å kunne se at flere folk kjører rundt i blanke og velholdte biler Javel, men hvis dere er interessert er det bare å møte opp i garasjen min Er på 50m2, men må kanskje begrense det til ca. 10-12 stk eller no hvis folk ska få med seg noe rundt bilen.... Har allerede ett par interesserte isåfall.. Har som sagt noe div. meguiars produkter som kan brukes, men dere har vel sikkert noe proff greier på lur dere og?? Hadde jo vært morro å sett litt av begge deler, og forskjellen på husmor- (meguiars etc.) og proffprodukter deres.... Satse på en kveld i uka så ikke helga ryker eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå