FOXHOUND Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 FET!! Perfekt rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Faen den bilen din er nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Synes det skjer lite her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Synes det skjer lite her Her skjer det ingenting nei, stille som i grava... Skal prøve å få tatt ett røkk til helga da... Må få tatt en liten shinings under huven sånn som du er i gang med... Sprøyta toppdekselet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Synes det skjer lite her Her skjer det ingenting nei, stille som i grava... Skal prøve å få tatt ett røkk til helga da... Må få tatt en liten shinings under huven sånn som du er i gang med... Sprøyta toppdekselet?? Hehe!! Er det!! Satse på du får gjort noe da Har ikke spøytet ennå, skal glass blåse det først Må se om jeg kan finne noen bilder der noen har det kun hvit uten m striper!! Er jo greit å se hvordan det kommer til å se ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Da er toppdeksel og plenum endelig demontert, og klar for glassblåsing... Har fylt ei handlekurv på Koed med div. , og er klar for å shine litt i motorrommet. Toppdekselet har flasset litt i lakken og er moden for en ny lakk... Har tenkt litt på hvilken farge jeg skal ha, og det står vel helst mellom sort eller rød... Orginalt er sort matt, men lurte på om jeg skulle gå for sort halvblank eller no... Har på følesen at det kan bli litt for mye rødt hvis halve motoren og ble rød... Eller er det noen som har andre fargetips og evnt. bilder av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ikke rød, syntes det tar bort de fine kontarastene i motorommet. samme som sort m3, motporen blir borte i motorrommet.. syntes det blei veldig fint med orginalfargen på dekselet når det er strøkent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Sånn ble det seende ut hos meg etter "overhaling" og "overmaling" syntes det ser penest ut med sort i rød bil. Mangler bare røde plugghetter så hadde det vært topp.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 enig. originalt, eller en annen sortfarge. kanskje til nød sølv/grå..hm gleder meg til å skue denne bilen til våren... jeg har skikkelig e30 m3 abstinenser igjen nå om dagen... OFF. men har ikke lyst til å bytte ut e28'n heller igrun. blir det noe banekjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 blir vel begrenset da jeg er i bodø for tiden, men får se hva en får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Har ikke fått gjort noe mer med dette prosjektet denne uka ettersom jeg fikk en sønn på onsdag! Skikkelig stas å bli førstegangsfar Så jo veldig ryddig ut med sort matt Stian! Har vel slått fra meg rød egentlig, men valget står vel mellom matt eller blank sort... Føler kanskje blank hadde fremhevet motoren ennå bedre og gir litt mer "strøken" look, men er usikker på om det tar seg matt siden overflaten på dekselet er såpass ujevn ... Kan du forklar litt hvordan du lakka det? Glassblåste du? Lakka du med vanlig lakk og grunning eller noe som tålte varme? Maskerte du bokstaver, eller lakka du og pussa ned? (Ps :har du solgt de rondell felgene du hadde lakka?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 grattis med liten kid! åsså guld da hvis du ser på slutten på linken her, så ser du et eksempel med svart blank: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 grattis med liten kid! åsså guld da hvis du ser på slutten på linken her, så ser du et eksempel med svart blank: Takk takk! Ble gutt ja, "hole in one" Hmmm.. Linka du feil eller?? Ser at det kan se blankt ut ved en rask titt, men det eneste som er blankt i motoren til han Joe er vel carbon innsuget Men hadde jo ikke hatt noe imot å ha det sånn i motorrommet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 fikk hole in one jeg og men det er 2,5 år siden...:S tiden går fort gitt! jøss, når jeg ser på filmen igjen nå, så ser jeg at jeg såg feil ja! :/ my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Fant en fargekombinasjon jeg likte veldig godt, hva synes du om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå