Hauso Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Snakka med en kamerat, som sa at han hadde fått verkstedet til å flytte stillinga på motoren sin. ( e46 318) Som org har typ 116 hk eller noe. han påstod nå at han hadde nærmere 160 hk. Dette synes jeg hørtes jævlig rart ut, og jeg har aldri hørt uttrykket før: å flytte stillinga på motoren. kan noen avkrefte/bekrefte dette for meg? hva går det ut på? Det kan umulig stemme, for da hadde jo alle gjort det:p Sikkert et utrolig teit spm, men han var så jævlig påståelig, og jeg kan jo ikke nekte på noe jeg ikke VET. Takker for svar, og beklager teit spm:P hehe
2takt Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Kan være han mente chippe motoren, høres sånn ut for meg hvertfall. Men hvis han mente at de har fysisk endret høyde eller flyttet motoren frem/tilbake så er det bullshit Uansett så får du ikke 160hk ved å kun chippe bilen din, du får litt mer guff men ikke så mye....
Hauso Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Nei, var ikke det han mente, for han sa han skulle chippe den, og få 45 hk til. haha:p Akkurat det visste jeg at ikke går med stock motor. Men det med motorstullinga MÅ jo være BS. han er en sånn som skal ha litt greie på alt:P Men jeg får jo bare jatte med:D haha
Lars89 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Høres ut som BULLSHIT! Nesten alltid folk med små motorer som tror de har funnet opp kruttet på nytt
S.Arnesen Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 HAHA... Tidenses tuning prank.. Dummeste jeg har hørt....
NiklasJa Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Hehe ikke vær redd for å spørre. Tror nok han kompisen din skryter på seg litt nå. Den eneste muligheten jeg ser er at han har en M43b18tu, den har vek 143hk eller noe og da er 160 ikke så fryktelig lang unna. Men får vel bare en 4-6hk maks av å chippe en så liten sugis.
heimkokt Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 få han til og prøve og forklare mer, tror nok det kommer enn rar forklaring. og du kan jo si at du vet av hvor han kan få benket bilen bilig.. like moro hver gang folk har fått 40-50hk av chip, eksos og kn filter..
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 NiklasJa: 143hk heter N42B20 og er en helt annen motor (16V) Ingenting som heter m43b18tu. (ja det er pirk, men rett skal være rett )
JulianS Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Her lukter det veddemål du spanderer effektmåling hvis den bremser over 130 hjulhester, han betaler selv og en kebab samt å bli gjort til latter hvis effekten er under tipper han trekker seg fort
rollertoy Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Er noe som heter M43TU19 men den har bare 118 hk. Den har jeg Hvis det er denne motoren han har, så be han ta kontakt med meg, så han kan hjelpe meg å flytte på motorstillingen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå