Gå til innhold

Noen som kjenner til disse?


Hidlen
 Share

Anbefalte innlegg

Begge er ombygd..

Har jeg skulle handlet en av disse hadde valget endt på Tarjei, virker litt mere seriøs enn det batteri-firmaet..

Har mailet litt med de og virker ikke som de har holdt på med dette lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt mye bra om byggene til Terjei så det er nok en bra bil. Synes og selv at det batteri firmaet hørtes litt merkelig ut. Men den er også ombygd altså?

Ifølge purehelp.no så er firmaet opprettet i 2004, og er drevet med overskudd hvert år. Så jeg ville ikke ha lagt noe stor vekt på det om jeg hadde vurdert bilen...

http://www.purehelp.no/vis.asp?t_page=2 ... 4718494040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det følger med komplette godkjenningspapirer fra TÜV og bilen kan godkjennes uten tilleggsavgifter i februar 2011. Det er ca 30.000,- i avgifter for å godkjenne denne i februar 2010."

Så det blir minst 360 høvdinger om 4 måneder før man kan få skilter på den da. Igjen, jeg hadde satset på å finne en orginal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ifra SS er også en 2002 modell, som har den forbedra utgaven av M5 motoren.

Den gamle har vell lett for å havarere, og bruker mye olje..

Kan naturligvis vere at motoren på den øverste også stammer ifra en nyerre bil, men dersom det er en 99mod hadde jeg holdt meg unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar, vurderer sterkt den fra ssp.. men synes kanskje prisen er litt høy for en ombygd bil. Men ser ut som en bil med bra potensial og kan regges kostnadsfritt om 1 år. og etter hva jeg har hørt så har jeg fått inntrykk av at di ssp folka vet hva di holder på med. Men som sagt, er usikker på prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...