helgeb Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 da slenger jeg ut noen bilder fra kvelden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Ja se der ja. De siste bildene trodde jeg du ikke knipset bilder sent på natta Helge, da du var getaway når vi prøvde finne deg før vi skulle hjem. Tror jeg lar være legge ut video, he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Siden Helge har lakt ut slike fine bilder av meg så får jeg vel nesten ut fin film av han da eller? hehe Takker for en kjempe flott kveld, Hyggelig å bli kjent med noe nye folk i tillegg var det kjempe hyggelig og morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Takk for en hyggelig kveld. Det er ihvertfall ingen som skal komme her og si at vi er fotogene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Du sier noe der ja HW tror ingen skal påstå det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Glenno! Denna terror-ringinga midt på natta skal jeg ha meg frabedt hehe Drive å forstyrre nattlige aktiviteter sånn a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Glenno! Denna terror-ringinga midt på natta skal jeg ha meg frabedt hehe Drive å forstyrre nattlige aktiviteter sånn a gitt GRISEGUTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Glenno! Denna terror-ringinga midt på natta skal jeg ha meg frabedt hehe Drive å forstyrre nattlige aktiviteter sånn a gitt GRISEGUTT Svikker, tenk å heller stikke avgårde med 2 søte damer istendfor være med gutta ut på byen da . Ringinga skyldtes din gode venn 1 mil unna deg som vi prøvde finne sjåfør til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 ikke noe videoer her ute assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 ikke noe videoer her ute assa Pingle ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Få se! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå