Lars89 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Tøff bil med mye kule detaljer Blir tøff lyd med Kn-filter så lenge man har moderat effektanlegg. I min med 4 rør hørtes det ut som man satt inni potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Der var det endelig tråd om bilen din Øyvind, den fortjener litt oppmerksomhet synes jeg. Ikke hver dag en ser en så strøken M-tech E46 Har selv prøvd denne bilen og den er meget behagelig å kjøre Du vet hvem du skal ringe hvis du en dag vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Der kom det tråd om Touringen ja, flott bil du har! Takk takk Kai Peter . Jeg la inn noen få bilder, egentlig mest for å vise luftfilter og boks til en forum bruker her. Skal se om det ikke blir noe fler bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Der var det endelig tråd om bilen din Øyvind, den fortjener litt oppmerksomhet synes jeg. Ikke hver dag en ser en så strøken M-tech E46 Har selv prøvd denne bilen og den er meget behagelig å kjøre Du vet hvem du skal ringe hvis du en dag vil selge Takk Thomas. Skal huske deg hvis det blir aktuelt å selge en dag Thomas . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hva betyr den diffutvekslinga di egentlig? Skjønner ikke bæret av sånt Hvor mye er den senket egentlig? Legg ut bilder av interiøret da...pluss at du må jo nevne at både interiør og m-pakka er ettermontert av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Hva betyr den diffutvekslinga di egentlig? Skjønner ikke bæret av sånt Hvor mye er den senket egentlig? Legg ut bilder av interiøret da...pluss at du må jo nevne at både interiør og m-pakka er ettermontert av deg I praksis betyr diff.utvekslingen at du kan trekke bilen din lenger på girene enn meg siden du har 2,93 utveksling. Tallene oppgir forhold mellom runder på mellomaksel og utgående drivaksler(hjul). På din går da mellomaksel 2,93 ganger rundt pr. omdreining på hjulene. Den er senket 45-30mm etter Eibach, men det virker ikke som så mye. Fler bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ordentlig tøff touring! Rart jeg ikke har møtt denne i byen da?! Enda en i touringklubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Strøken Touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå