|Ole| Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 BTW, jaggu på tide du kom deg hit på forumet med egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30IX Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har rensa Lmm, bytta rotor + fordeler uten att det hjalp noe spesielt Btw, hva går disse til ? Har du målt LMM og sett at den gir riktige målinger ? Hva med dysene ? Mener ellers de ledningene er til bremsesensorene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har rensa Lmm, bytta rotor + fordeler uten att det hjalp noe spesielt Btw, hva går disse til ? Har du målt LMM og sett at den gir riktige målinger ? Hva med dysene ? Mener ellers de ledningene er til bremsesensorene ? Ledningene var til blinklyset hmm...dysene jah, det har ikkje vi diskutert Torgeir... Det kan ikkje vere hjernen som gjer feil pulstider da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har 082 lmm til deg om du trenger.. Er ikke så vanskelig og skifte mansjett.. Litt stress om det har satt seg rust og knuta sitter hardt fast Fin x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Meget pen ix du har, ja. Bare du får byttet baklyktene og får tak i en M-tech bakfanger, så er du stort sett i mål utvendig. Bortsett fra bakrutesenkeren Den må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Har dessverre ikke fått gjort noe med den enda, har en sierra som trenger litt oppmerksomhet. Har tetta en bensin lekasje, bensinslangen fra filteret til galleriet var skøyta med ett skøyte stykke som er ca 5-6mm innvendig. Skall få meg en ny slange nå i uka. Fikk meg nye (brukte) bremse kaliperer forran, de gammle hadde fastrusta stempler. vart en del bedre men, den stopper tregt enda. Henta meg Sebring effektanlegg i dag, faktisk det gammle som stod på Ole|KSR sin 4 dørs som brant opp. Skall montere det nå ut i uka også ilag med ny bensinpumpe. Cupe vifta aka steinknuseren er også bytta Så har eg montert Xenon lys i langlysa, men lyktene er egentlig boss pga fukt og dem er matte inni. Fikk tak i noen som var ganske så bra, blir vell bytta dem også. Vart mye tyt men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Blir bra dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Sebring anlegget var faktisk bare båss, potta hadde ikke noen innmat og fremre delen hadde kat. Handla meg noen potter og rør, bruker en Y-splitt fra downpipe røra og over i 2,5" Noen som sa jalla mekk ? man bruker å bytte eksosen når den blir sånn Sånn blir den nye, Y-splitt, 2x30grader, mellom demper, 30grader, trør, 30 grader og potte i hekken med en kjedelig stuss i enden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Blir bra dette her, Torgeir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Vertfall for seint å snu no som eg har kappa eksosen i fille biter Til passe litt ut på dagen i dag, og så sveise det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå