Gravstein Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Har alltid likt Bmw og har hatt 2 stk e28 fra før av, Denne gangen vart det e30 litt om selve bilen: 325ix orginal M-tec opptikk bytta det meste av slite deler og har rulla 231 000km Senka med H&R fjører og gule justerbare Koni Står på OZ 8x17" med 215\40 dekk Bakrute senker Klare baklykter Og ellers så er det bytta til noen klassiske Recaro stoler forran. planer ? vedlikehold og oppgraderinger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Gratulere med en flott bil! artige biler dette.... men jeg tror denne hadde blitt penere uten bakrutesenker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Gratulere med en flott bil! artige biler dette.... men jeg tror denne hadde blitt penere uten bakrutesenker... og med startec eller orginale baklykter. Ellers såg den jo pen ut. Intr bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Blir noen andre baklykter ja, rute senkeren er eg usikker på. Kan ta noen bilder fra interiøret ut på dagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Først og fremst flott farge, ser ut som en aldeles nydelig preface dette. Men... Jeg ville ha plukket av bakrutesenkeren, gått for Startech-baklykter: Og noen klassiske felger: Dette er ESM 16*9! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Meget pen bil Er eller enig i at bakrutesenker ikke var det beste, samt at den trenger andre baklys. Felgene syns jeg var helt greie Men har du vurdert shadowlinelister? Tror det vil bli meget pent opp mot fargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Den bilen der ser faktisk bedre ut i virkelegheten enn på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Så utrolig bra ut! Syns det blir litt feil med bakrutesenker uten noe anna plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Vist han får på en M-tech 1 bakfanger så kjem det seg fort tippe eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Det viktigste er å få den til å fungere 100%, før eg begynner på noe utvendig. Må bytte mansjett på en drivaksling, få motoren til å gå orntlig, bytte noen dralenker\støtte stag, bytte olje på drivverket osv.. Sjekka ut Startec lyktene, det er jo blood pris på dem ! Nye felger kunne eg ha tengt meg, de Oz felgene er litt 90`s for min del. Startec, DE-hella, mørke blinklys og lett tona ruter hadde blitt gromt Btw, fjuske tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1366202#1366202 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Så du har ikkje fått bilden til å gå på høgt turtall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 5000rpm og så har den ikkje lyst å dra lenger, eg kan dra den til sperra menn den bare hakker å fjusker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hmm.... Det er ikkje hjernen da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Eg har egentlig ingen ide om hva det kan vere, skall prøve å finne ut mer i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Har rensa Lmm, bytta rotor + fordeler uten att det hjalp noe spesielt Plukket av gammle rotor og fordeleren Så tok eg undersøkte bremsene litt også, viste seg att stempla i begge kalipperene foran satt bom fast og klossene var ferdige. Indre drivaksel mansjett var pina meg gåen på venstre side også. Btw, hva går disse til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå