Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Ser bra ut detta, du har kanskje kappa litt mykje av innerskjermen der, men det er smal sak å bygge ut att...
ingarn Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Ser bra ut detta, du har kanskje kappa litt mykje av innerskjermen der, men det er smal sak å bygge ut att... takker får det.jeg har kappet bort så mye med vilje jeg, for å lage så store hjulhus som mulig så jeg kan få god plass til felger selv om den blir lav:)
ingarn Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 da er det dags får å gi dere en oppdatering igjen:) så dere blir litt mer ivrige på å følge meg igjen:) det som jeg har gjort idag var å tilpasse mer på den venstre bak skjermen, pluss få skjært bort å tilpasset den høgre oxo:) så kommer noen bilder av det:) mens jeg har prøve montert lykter,bakluke å c stolpe oxo:) får å se hvordan det blir:) meget overrasket over pass formen på delene:) ser ikke perfekt ut på bildene siden det bare er hengt på der da men:) morgen dagen skal gå med å sveise ferdig bur,sette inn igjen plater div plasser,sveise de få rust hullene som kom frem etter sandblåsing og sette på kanaler igjen:) her kommer bildene folkens:) det dere liker:) ganske fornøyd med tiden ejg brukte på den høgre skjermen, det passet bra etter bare litt over en time:) da kaller jeg det god pass form på glassfiber:) på dette bildet ser dere hvordan jeg har ordnet det med å få tilpasset til facelift lykter bak, er igjen selvsagt å sparkle å fikse inn skjøten der, men det får je ikke gjort før en ejg får laget innerskjermer på onsdag:) natta folkens;)
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Fin update.. MEN prøv å avvend deg de jævla smiletegna da?:):):):) Drit irriterende å lese:) med alle:) smila:)
ingarn Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 den er grei vettu. bare gammel vane ifra msn. så da ender det bare slik utennom at jeg legger merke til det. før en du sa ifra nå faktisk
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Hehe, det er braaa. Kommer til å følge med her fremover! Klør i fingrene for å få begynt på min igjen også..
ingarn Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 det er godt å høre. litt mer givende å legge ut oppdateringer hvis folk følger med å viser interese i det mann gjør. hvis ikke blir mann lei til å bare legge ut å legge ut. ja bare å sette igang det..
///christian Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Dette ser jo kanonbra ut! Ser fram til en ny oppdatering
FTE Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Tøft prosjekt dette ja. Kult at du kjører facelift baklykter, mange som misliker det på M3 E30-prosjekter. Kjør på
ingarn Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 takker får det. ja jeg vill kjøre litt annen stil enn det alle andre skal ha. å tross alt det er en facelift ikke en preface.. her kommer en noe sein oppdatering ifra gårs dagens økt. jeg fikk satt på begge kanalen, sveist igjen hullet der org håndbrekket satt, å fjernert det som var av rust hull innvendig.pluss sveist igjen der det hadde sittet ting i punkter som jeg hadde boret ut også fikk jeg tatt en god rydding nedi garasjen får det trengtes gitt. her er noen bilder: før dagens økt skal jeg prøve å få lagd ferdig innerskjermer, lagd nye bokser nedi bagasjerommet på hver side der orginal skjerma sitter sveist inn i.pluss det jeg rekker mer enn det
ingarn Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 sorry for lite oppdateringer men slik blir det når mann er i militæret, men skal på perm neste uke så da skal det skje litt igjen. Det skal bli godt.. Men har ett spørsmål er det noen innpå her som er flinke på photoshop som kan modde litt får meg så jeg kan se ann noen planer jeg har i hodet får utseende? send meg pm da:) takker på forhånd:)
RoaldJ Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 skulle tro det buret stiver opp chassiet litt looking good.
ingarn Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 ja det stiver opp en del det der, nå er det enda mer bur inni der enn på de siste bildene også, men er jo meningen med bur at det skal gjøre bilen stivere å sikker hvis mann kjører av, så skal mann førstes ha bur da må det være ordentlig. ingen som er flinke på photoshop som vill hjelpe?
ingarn Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 ingen inne her som har lyst til å hjelpe meg med å modde ett bilde med farge å slik så jeg kan få sett hvordan det blir seende ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå