Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
driver å tenker på den saken der,liker egentlig ikke de smale lyktene bak på m3 å eldre e30 veldig godt. så får se hva jeg gjør.

Ok, liker best preface lyktene jeg men er smaksak det :wink:

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da er det dags for en oppdatering ifra dagen økt:) fått av den siste bakskjermen å kanalen idag, å fått kjørt den til sandblåsings hallen så den står å koser seg der til jeg skal begynne i morgen med det:)

her kommer noen bilder;)

tenkte jeg skulle vise dere litt forskjell på plassen til 18" før å etter at jeg har begynt å gjøre om hjulkassene bak:)

før bilde

bmw325turbo020.jpg

etter jeg har grov kappet ut

bmw325turbo021.jpg

oxo et bilde av høgre siden etter att jeg ble ferdig idag:)

bmw325turbo022.jpg

motor rommet klar til sandblåsing

bmw325turbo023.jpg

her er den på henger å klar til tur til sandblåsing:)

bmw325turbo028.jpg

kommer oppdatering i morgen etter jeg har fått sandblåst å slik i morra:)

Skrevet

da var det dags for oppdatering etter dagens jobb;)

det startet med litt problemer med sandblåseutstyret idag så ble seint start, så rakk ikke å grunne idag men ble ferdig med sandblåsinga da:) ble fornøyd, kom bare frem 1 hull til mer enn ejg viste om ifra før:)

her er et bilde ifra når jeg akkurat hadde fått den inn i sandblåse boksen(sorry dårlig bildet men ikke lett med noe godt bilde inni ett slikt rom)

bmw325turbo032.jpg

å her er ett dårlig bilde av hvordan det ble:)

bmw325turbo036.jpg

skal se om jeg får tatt ett bedre bildet i morgen tidlig av den sandblåst før en jeg begynner å grunne den inni lakk boksen:) men nå er det natta får meg, tar på en hel dag med sandblåsing gitt:)

STOR TAKK TIL BJØRN for lån av ordentlig sandblåsehall å utstyr:)

Skrevet

da er bilen ferdig grunnet etter sandblåsing innvendig,motorrommet å under:)så i morgen tidlig kl 7 reiser jeg til sverige å henter m3 bredding:)

her er noen bilder før å etter grunning:)

bmw325turbo041.jpg

bmw325turbo043.jpg

en kompis som har vært med å hjulpet meg idag å i går:) så han ville sprøyte litt under han å da:)

bmw325turbo051.jpg

Ferdig etter grunninga:)

bmw325turbo056.jpg

bmw325turbo057.jpg

kommer med bilder av sette når jeg kommer hjem ifra sverige i morgen:)

Skrevet

da er jeg trygt tilbake ifra sverige idag med deler:) stor takk til johan lundgren:)

Det jeg hentet idag var bakskjermer,framskjermer,c-stolpe, bakfanger, kanal skjørt å bakluke:) ble veldig fornøyd med delene, så nå gleder jeg meg til å hente igjen bilen der ejg grunnet den å få begynt med å sette på m3 bredding:) er bare noen ganger først med jul;)

god jul folkens;)

Skrevet
Dette ser jævlig bra ut:) God jul.

takker får det:) for tro det blir bra:) kommer nok oppdatering igjen 3 juledag;) får da er det garasj tid igjen:)

god jul til deg å

Skrevet

takker får det:) for tro det blir bra:) kommer nok oppdatering igjen 3 juledag;) får da er det garasj tid igjen:)

god jul til deg å

Hei stilig prosjekt dette her, men en ting som slo meg når eg såg bildene av bilen din er att du kapper vekk ytterhud på B stolpen, altså der døra går i lås.. rekner med du skal ha glassfiberbredding, og er det nok hold i den til att du kan feste "dørstopperen" døra går i lås i, i kun glassfiber ? virket merklig for meg men...

Skrevet

god jul til deg å

takk får det:) nei jeg skal selvsagt lage noe avstiving bakskjermen på det der, men skal ikke behøve det egentlig, men jeg skal gjøre det uansett:)

Hei stilig prosjekt dette her, men en ting som slo meg når eg såg bildene av bilen din er att du kapper vekk ytterhud på B stolpen, altså der døra går i lås.. rekner med du skal ha glassfiberbredding, og er det nok hold i den til att du kan feste "dørstopperen" døra går i lås i, i kun glassfiber ? virket merklig for meg men...

takk får det:) ja skal lage en avstiving bak skjermen på det der, men skal gå fint med bare glassfiberen å tror jeg faktisk, men akkurat innfestinger til dørene skl jeg være sikker på at er bra så

Skrevet

kom da en liten bmw del under juletreet idag;) så da er det 5" turteller med skift light til bilen:) alle ting som mann får hjelper på:) så da mangler jeg bare resten av instrumentene:) klør i fingra får å få begynt å montert m3 skjermer nå:)

Skrevet
Bra prosjekt dette. Men hva er grunnen til glassfiber skjermer? Jeg kan nesten garrantere at du kommer til å angre på det..

takk får det..

grunnen til det er fordi på en bane bil er det fort gjort at mann kan kjøre borti noe el bli på kjørt, å da er det mindre jobb å skifte f.eks en bakskjerm, pluss at det letter bilen en del. så kommer nok ikke til å bli det nei

Skrevet

Ja avstivere må du nok lage, å feste døra kun i glassfiber (sett vekk fra hengslene i framkant) vil nok døra "jobbe" litt under kjøring og du vil få svekkelse i glassfiberen og til slutt vil den gå av der.. en anna ting er når du har kappa vekk so mykje ytterhud, er att eg ville ha sveist inn braketter fra buret og til sjølve karossen..

Buret hjelper då på å avstive a og b stolpe om du har de brakettene ! Du går nøye til verks ser eg, det er bra :)

Skrevet
Ja avstivere må du nok lage, å feste døra kun i glassfiber (sett vekk fra hengslene i framkant) vil nok døra "jobbe" litt under kjøring og du vil få svekkelse i glassfiberen og til slutt vil den gå av der.. en anna ting er når du har kappa vekk so mykje ytterhud, er att eg ville ha sveist inn braketter fra buret og til sjølve karossen..

Buret hjelper då på å avstive a og b stolpe om du har de brakettene ! Du går nøye til verks ser eg, det er bra :)

ja jeg har tenk på det med avstivinga:) men det får jeg ikke gjort noe mer med før en jeg får på skjermene å får sett hvordan jeg skal lage de på baksiden:) jeg har plater å alt som skal sveises imellom a stolper å buret, å skal lage mellom b stolpe å buret oxo, pluss at jeg ikke er ferdig med buret mitt enda, det skal på mer der å:)

ja må jo gå nøye til verks når mann førstes begynner, er dumt å gi seg halv veis når mann skal sette på slik.:) ser frem til å hente hjem bilen i morgen, å begynne igjen på 3 dag:) moro at folk følger med:) gir enda mer gnist:)

Skrevet

da er det endelig dags for oppdatering igjen:)

nå står bilen tilbake i garasjen igjen, å jeg har på begynt montering av m3 sette:) kommer noen bilder:) har bare grov grov tilpasset den ene bakskjermen, oxo har jeg bare hektet på døra og fram skjermen før jeg ga meg får å se litt hvordan det ca blir;)

bmw325turbo064.jpg

bmw325turbo062.jpg

bmw325turbo067.jpg

bmw325turbo068.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...