Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takker får det:)

hvis du mener hjulhusene bak? så er de original punktet, men jeg skal la det være igjen 1 cm ut av de gamle å lege det nye hjulhuset oppå der, å ut til skjermen,med noen ører på som jeg limer skjermen fast til. så det er enkelt å skifte bakskjermer, får regner med de kommer til å fyke inni mellom:P

Skrevet

det gjør de nok:) er lett å få seg en trøkk. men lurte egentlig på reservehjul-brønnen(elns)? så du hadde fjernet den, tenkte å gjøre det samme for å komme til bedre bak. er denne pungtet eller må jeg skjære den ut?

Skrevet

bare hyggelig:)

det veit jeg ikke enda, bare det spinner på mesteparten av girene så er hk egentlig det samme får meg;) bare jeg får hatt det moro.

ja får tro jeg rekker det. hvis ikke blir den litt utpå den er klar

Skrevet

Hvordan er det å sandblåse under uten først å skrape bort understellsmassen? Har hørt at det er fort gjort å blåse platene skjøre/tynne ettersom en må blåse lenge på et punkt for å få massen skikkelig av.

Skrevet

The StigMeister: takk får det:)

ja det som er problemet med å sandblåse hvis du ikke skraper det av først, er at du må blåse veldig lenge å da brenner du hull å platene blir tynne, så anbefaler å ta av understellsmassen først

Skrevet
The StigMeister: takk får det:)

ja det som er problemet med å sandblåse hvis du ikke skraper det av først, er at du må blåse veldig lenge å da brenner du hull å platene blir tynne, så anbefaler å ta av understellsmassen først

Ja planen er å ta bort understellsmassen først,men virket som at du skulle blåse uten å ta den av først,derfor eg spurte og var nysgjerrig på resultatet.

Skrevet

Da har jeg endelig fått gjort litt igjen på bilen, å det føles veldig godt å se fremgang på karroseriet, får det er der jeg føler meste å værste jobben ligger, siden jeg gjør om så mye.

Det jeg har fått gjort er at jeg har fått sveis de 4 siste rust hullene i motorrommet,fått laget buret frem i det ene demper tårnet,laget ramme ifra buret å ned til bakstillingsfeste slik at den skrues fast i buret,laget maler til boksene i krysset i dørene, å krysset bak i.sveist igjen de to original hullene i gulvet,sveist inn avstivere ifra bakplaten til c stolpen,begynt på innerskjermene bak.å sveist om torpedoveggen på eksos siden får å få bedre plass til downpipen.

Her kommer det noen bilder av det.

før

bmw325turbo084.jpg

etter

bmw325turbo085.jpg

her er malen vi lagde idag til boksene i døra.

bmw325turbo086.jpg

Begynt på innerskjermen på høgre siden bak. Skal kappe bort platen der du ser jeg har streket bort i støvet:P

bmw325turbo087.jpg

Her er avstivinga jeg gjorde mellom bakplaten å c stolpen siden jeg skal ha glassfiber skjermer, skal ha inn noen kryss der også, men de får jeg ikke plasser før en jeg får vingen å får bestemt hvor panser låsene skal sitte.

bmw325turbo088.jpg

Buret frem i temper tårnet

bmw325turbo090.jpg

å bilde av rammen jeg har laget der bakstillinga skal skrues inn i buret.

bmw325turbo091.jpg

Kommer nok en stor oppdatering i morgen også. Får har en del ting på tapete får bilen i morgen.

Skrevet
meget bra jobb :) da du laget plass til downpipen, var det noe du måtte endre på 'bak' den veggen? eller bare å skjære ut og erstatte med plate?

takker får det. nei jeg skjærte bare ut å satte inn ny plate, men veit ikke om den kan komme i konflikt med varmeapparatet hvis du har original med det, men det skal jo ikke jeg ha inn igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...