bustadmo Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 tøfft prosjekt:) stå på! hvordan er hjulbrønnen festet forresten?
ingarn Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 takker får det:) hvis du mener hjulhusene bak? så er de original punktet, men jeg skal la det være igjen 1 cm ut av de gamle å lege det nye hjulhuset oppå der, å ut til skjermen,med noen ører på som jeg limer skjermen fast til. så det er enkelt å skifte bakskjermer, får regner med de kommer til å fyke inni mellom:P
bustadmo Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 det gjør de nok:) er lett å få seg en trøkk. men lurte egentlig på reservehjul-brønnen(elns)? så du hadde fjernet den, tenkte å gjøre det samme for å komme til bedre bak. er denne pungtet eller må jeg skjære den ut?
ingarn Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 sånn ja da forstår jeg, den er bare punktet å skitet så ikke lange jobben det
bustadmo Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 oki, takk takk:) ser ut til å bli et rått prosjekt, hvor mange hjul hk tenker du? håper å se deg på bane til våren.
ingarn Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 bare hyggelig:) det veit jeg ikke enda, bare det spinner på mesteparten av girene så er hk egentlig det samme får meg;) bare jeg får hatt det moro. ja får tro jeg rekker det. hvis ikke blir den litt utpå den er klar
E36Cab1 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Hvordan er det å sandblåse under uten først å skrape bort understellsmassen? Har hørt at det er fort gjort å blåse platene skjøre/tynne ettersom en må blåse lenge på et punkt for å få massen skikkelig av.
ingarn Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 The StigMeister: takk får det:) ja det som er problemet med å sandblåse hvis du ikke skraper det av først, er at du må blåse veldig lenge å da brenner du hull å platene blir tynne, så anbefaler å ta av understellsmassen først
E36Cab1 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 The StigMeister: takk får det:)ja det som er problemet med å sandblåse hvis du ikke skraper det av først, er at du må blåse veldig lenge å da brenner du hull å platene blir tynne, så anbefaler å ta av understellsmassen først Ja planen er å ta bort understellsmassen først,men virket som at du skulle blåse uten å ta den av først,derfor eg spurte og var nysgjerrig på resultatet.
ingarn Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 jeg tok av alt der jeg kom til først, også ble det igjen noen små stand, å der fikk jeg det bort, men tok lang tid
ingarn Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Da har jeg endelig fått gjort litt igjen på bilen, å det føles veldig godt å se fremgang på karroseriet, får det er der jeg føler meste å værste jobben ligger, siden jeg gjør om så mye. Det jeg har fått gjort er at jeg har fått sveis de 4 siste rust hullene i motorrommet,fått laget buret frem i det ene demper tårnet,laget ramme ifra buret å ned til bakstillingsfeste slik at den skrues fast i buret,laget maler til boksene i krysset i dørene, å krysset bak i.sveist igjen de to original hullene i gulvet,sveist inn avstivere ifra bakplaten til c stolpen,begynt på innerskjermene bak.å sveist om torpedoveggen på eksos siden får å få bedre plass til downpipen. Her kommer det noen bilder av det. før etter her er malen vi lagde idag til boksene i døra. Begynt på innerskjermen på høgre siden bak. Skal kappe bort platen der du ser jeg har streket bort i støvet:P Her er avstivinga jeg gjorde mellom bakplaten å c stolpen siden jeg skal ha glassfiber skjermer, skal ha inn noen kryss der også, men de får jeg ikke plasser før en jeg får vingen å får bestemt hvor panser låsene skal sitte. Buret frem i temper tårnet å bilde av rammen jeg har laget der bakstillinga skal skrues inn i buret. Kommer nok en stor oppdatering i morgen også. Får har en del ting på tapete får bilen i morgen.
bustadmo Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 meget bra jobb da du laget plass til downpipen, var det noe du måtte endre på 'bak' den veggen? eller bare å skjære ut og erstatte med plate?
ingarn Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 meget bra jobb da du laget plass til downpipen, var det noe du måtte endre på 'bak' den veggen? eller bare å skjære ut og erstatte med plate? takker får det. nei jeg skjærte bare ut å satte inn ny plate, men veit ikke om den kan komme i konflikt med varmeapparatet hvis du har original med det, men det skal jo ikke jeg ha inn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå