ingarn Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 da har det skjedd litt til med bilen, fått knekt ut dashbord idag, så nå er det tilpasset:) slik her ble da det resultatet, rimelig fornøyd selv
ingarn Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 da har jeg fått gjort litt igjen, fått laget ferdig å sveist inn eksostunnelen på passasjer siden mangler bare litt sliping av sveis i motor rommet, ble faktisk ikke så mye dårligere plass på den siden, lagde den tunnelen på 12 bred, 10 høy så der skal jeg få god plass til 3" uten at det skal subbe bakken:) å fått laget brannveggen, må bytte ut den nedre platen men malen er ferdig så det er fort gjort,nå har jeg igjen å sveise inn takluke å litt småtteri innvendig så er karroseriet ferdig med sveise jobben. her kjem noen bilder
ingarn Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 da har det skjedd litt igjen, nå har jeg å en kompis fått lappet sammen igjen ræva på den, så nå ser den ut som m3 bakifra endelig uten at det sitter fast i klemmer;) var litt jobb med c-stolpen får å få den til å passe alle steder,men en stor takk til min kompis steffen svingen så fikset han det:) så nå skal limet stå å herde i 14 dager til jeg kommer hjem igjen. så er det på med fyller utvendig over hele bilen,å la den stå å god gjøre seg til jeg er ferdig innvendig å alt slik før jeg sliper den utvendig igjen. her kommer noen bilder. utrolig hva mann kan bruke en jekkestropp å litt tau til;) som dere ser så er bakluka bare lagt oppå, så den passer mye bedre enn på det bildet der. å en kjempe stor takk til steffen svingen får god hjelp å lærdom om hvordan mann skal håndtere glassfiber:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå