Rune82 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Monterte nettopp AngelEyes på E46'n, og plutselig ble kjøre- og tåkelys veldig... gule!!? Noen som har forslag til pærer som funker med AE? Gidder ikke Xenonombygginger, vil ha så lovlige pærer som mulig...
eirik845 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 gs har blå pærer til nær fjern og tåke som fatktisk lyser blått. synes jeg. har kunn testa nær og fjern.. da de tåke lys pærene ikke var på lager.. h7 for nær og fjern og hb3 er vel tåke
luffi88 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 www.ST-Import.no nederst på venstre siden der er bra pærer tror alle på bimmers skulle få dem for 99 og ikkje 149.- =)
Rune82 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 De blå på GS, er det den superwhite-serien? Lurte på de, men viss de er blå blir det helst en nødløsning. Vil ha noen som mest mulig matcher ringene. Pærene fra ST-Import ser jo enda blåere ut i glasset. Hvordan ser de ut på bilen? Hvitt lys med blåskjær er greitt. Blått lys av typen som politiet begynner å hisse av vil jeg helst unngå.
mspec Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 biltema selger jo også "superwhite" pærer..pærene ser som regel blå ut selv om lyset blir mere hvit..
SweetBMW Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Har akkurat montert de super hvite pærene på kompis sin e46, ble meget likt xenon... Jeg ville gått for disse =)
heineoen Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Lyser GS sine pærer bra? Hatt problem med kort levetid og flassing på tidligere xenon look pærer..
Rune82 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Satt akkurat på GS-pærene. I dagslys er det overhodet ikke blåskjær i de. Bare klart hvitt. Ringene lyser faktisk blåere. Så gjenstår det å finne ut av holdbarheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå