M3 Yngve Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hvordan skal jeg finne hvordan disse demperne er? Er Bilstein og står dette nr på dem: 1503P360335HO De passer 51mm beina til E30. Skulle likt å funnet om de er noe "tess" liksom. Og hvor mye disse koster nye feks. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 http://www.bilstein.de/extra/search.html?int=1 sikker på att det nummeret var riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Ja, nr står innpreget opp på demperene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 P36-0335 Støtdemper BILSTEIN - B8 SPRINT De koster vel rundt 1500kr stk. Det er veldig gode dempere. Jeg kjørte med sånne forran før jeg gikk over til H&R coilovers. Var fornøyd med de bortsett fra at de var litt lange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå