Wheelwhore Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hvilken OZ felg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hvilken OZ felg da ? De som er på vei til meg i Posten vil jeg anta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 De er meget vanskelig å få tak i for å si det sånn......slenger et og annet på Ebay innimellom....men leeeenge mellom hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Synes de set helt greie ut uten senterdeksel heldigvis. Samme med BBS-felgene som her selges, men de er vel lettere å skaffe senterdeksel til vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hva er betegnelsen på disse felgene ?? Står ofte stempla inn på felgen en eller annen plass. BBS RA el. lignende Det kan jeg sjekke i ettermiddag etter jobb Dette er betegnelsen fra Koed sine sider. Virker som de ikke heter noe annet enn BBS, og kunne bestilles som tilleggsutstyr på E30: Type "BBS", 7 x 15" ET 24 www6327 NOK 1.498,00 / NOK 1.872,501 Er par dårlige bilder fra navene på den nyeste felgen, og en av de 3 andre felgene. På den lille "ruta" der innpresset står er det et litt ulikt nummer, selv om felgene ser like ut. Den gamle, 320ET24: Den nye, 348ET24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Er det gjenger i senterhullet for å feste senterdeksler eller virker det som om de er "klipset" på plass ?? Vanskelig å se på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Ikke noen gjenger her nei, så dekslene skal nok trykkes på plass med en eller annen klips-ordning. Sikkert noen her inne som har tilsvarende felger som vet akkurat hvordan dette fungerer vil jeg tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Dekkene er slitte piggfrie vinterdekk av to ulike merker, med dimensjonen 185/65-15, og derfor ikke noe å spare på. Frakta blir på 224,- pr. pakke dersom de sendes i to pakker med Posten. Ingen problem, har gjort dette flere ganger tidligere. Oki.. Takk!. Må tenke litt på det. Se om studielånet strekker til=) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Dekkene er slitte piggfrie vinterdekk av to ulike merker, med dimensjonen 185/65-15, og derfor ikke noe å spare på. Frakta blir på 224,- pr. pakke dersom de sendes i to pakker med Posten. Ingen problem, har gjort dette flere ganger tidligere. Oki.. Takk!. Må tenke litt på det. Se om studielånet strekker til=) hehe Prioriteringssak, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Nå ser det imidlertid ut som "ny"-felgene jeg tenkte å bruke til vinterfelger heller skal får seg en aldri så liten oppussing, så med mindre jeg får et knallbud på disse BBS`ene i løpet av helga beholder jeg dem selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Nå ser det imidlertid ut som "ny"-felgene jeg tenkte å bruke til vinterfelger heller skal får seg en aldri så liten oppussing, så med mindre jeg får et knallbud på disse BBS`ene i løpet av helga beholder jeg dem selv Du får si fra til om du skal selge de til våren;) Så skal jeg prøve å spare opp til et knallbud da! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Nå ser det imidlertid ut som "ny"-felgene jeg tenkte å bruke til vinterfelger heller skal får seg en aldri så liten oppussing, så med mindre jeg får et knallbud på disse BBS`ene i løpet av helga beholder jeg dem selv Ser du ville ha rundt 1500 for de..byr nå hvertfall det jeg da hvis du får sendt dem til averøya...kan komme og hente dem også...men det blir ikke før om tre uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Du får si fra til om du skal selge de til våren;) Så skal jeg prøve å spare opp til et knallbud da! hehe Dersom jeg bestemmer meg for å beholde dem nå og kjøpe på dem nye vinterdekk, kommer jeg til å beholde dem hvertfall til dekkene er utslitt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Ser du ville ha rundt 1500 for de..byr nå hvertfall det jeg da hvis du får sendt dem til averøya...kan komme og hente dem også...men det blir ikke før om tre uker Har nettopp sjekka tilstanden nøyere på vinterfelgene jeg nå har kjøpt, og det viser seg at de i tillegg til litt oppussing trenger en aldri så liten oppretting (= bør ikke brukes som de er nå) Jeg ser meg derfor nødt til å trekke salget av disse BBS`ene siden jeg trenger dem selv mens "ny-felgene" er på oppretting/oppussing. Beklager dette naturligvis, men sånn blir det altså denne gangen når tilstanden på ny-fegene mine ikke var helt som jeg hadde håpet på. Tråden kan derfor stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå