bzzlink Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 En kollega av meg er fortvilet fordi noen har stukket av med hennes Passat stv. 1998 modell. Reg. nr. AX71795 Hun har ikke tyveriforsikring på den, så er veldig frustrert nå. Bilen har passert Bomstasjonen ved Kaldbakken på østre Aker vei (i Oslo) igår kl 08:00 og kl 14:00 og idag kl 08:00 og 12:00 Hvis noen ser bilen, så ring politiet, eller meg slik at vi kan få fatt i den. Tlf til meg er 90972725 Martin Willanger
The StigMeister Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Er jo tydeligvis noen som drar på jobb med den? Hm.. stå der kl 8 imårra tidlig!!
bzzlink Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Hun tenkte å rigge seg til med kikkert på en påkjøringsrampe ja !
Hansh Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Burde vel heller stå klar med en annen bil og følge etter så snart den dukker opp? Er vel ikke umulig at autopass-brikke og andre verdisaker er tatt ut av bilen og brukes, men stor sjanse for at noen er dum nok til å bruke bilen slik!
eirik845 Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 autopass brikker funker kunn i bilen den er regga på.. fant ut dette da jeg satt over brikka i bmw og det lyste ikke grønt første gang jeg kjørte igjen bare noen minutter etter jeg hadde bytta over men funka noen timer senere..
badsha Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 er d den som ble stjålet ved et garasjeanlegg? like ved maria dehlis vei?
bzzlink Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Nei, den ble stjålet fra Gamlebyen
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 autopass brikker funker kunn i bilen den er regga på.. fant ut dette da jeg satt over brikka i bmw og det lyste ikke grønt første gang jeg kjørte igjen bare noen minutter etter jeg hadde bytta over men funka noen timer senere.. Har brukt Autopass-brikker i andre biler enn den det har vært reg på mange ganger jeg. Aldri hatt noe problem med det. Og bilen som ER regga kan man like fint kjøre uten Autopass med, ihvertfall i "hjemmeanlegget", fordi de tror da bare de ikke har fått avlesning og sjekker regnr og trekker fra abonnementet manuelt. Hadde de hatt OCR eller noe på regnummeret på ALLE passeringer, så hadde det jo ikke vært noe vits i Autopass-brikka. Dessuten tviler jeg på at de hadde fått det så hurtig at de ville brukt lyset til verifisering.
Werther Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Dette er vel det man med rette kan kalle BRUKStyveri. Er ikke gærent at tyven bruker bilen til og fra jobb
Hansh Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 autopass brikker funker kunn i bilen den er regga på.. fant ut dette da jeg satt over brikka i bmw og det lyste ikke grønt første gang jeg kjørte igjen bare noen minutter etter jeg hadde bytta over men funka noen timer senere.. Har brukt Autopass-brikker i andre biler enn den det har vært reg på mange ganger jeg. Aldri hatt noe problem med det. Og bilen som ER regga kan man like fint kjøre uten Autopass med, ihvertfall i "hjemmeanlegget", fordi de tror da bare de ikke har fått avlesning og sjekker regnr og trekker fra abonnementet manuelt. Hadde de hatt OCR eller noe på regnummeret på ALLE passeringer, så hadde det jo ikke vært noe vits i Autopass-brikka. Dessuten tviler jeg på at de hadde fått det så hurtig at de ville brukt lyset til verifisering. Kan bekrefte at dette stemmer! Noe nytt om den stjålne bilen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå