Gå til innhold

E46 ///M3 CSL


Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Gratulerer med drømmebil :)

Bilen har den råeste fargen som finnes på en bil ;)

Den tar seg ENDA bedre ut i virkeligheten!

Kos deg med bilen.

Inviterer deg med på dette om du har lyst :)

Det tar sted i slutten av mai 2010 i Mariestad, ca 4-5timer inni sverige fra oslo.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131793

mvh jon

Ja dette såg veldig artig ut, ja eg er med eg,

så sant eg ikkje er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. Herlig lyd i dem.

Men hvorfor nye felger?

Enig og mon ikke dette er Håkon´s gamle M3 CSL... han har nicket M3_CSL her inne. Man bytter ikke ut de originale CSL felgene med mindre man ønsker å være utrolig harry... basta! Man kan evt. kjøpe nye CSL felger fordi de gamle er kantkjørt, men ellers endrer man ikke den konfigurasjonen ustraffet... :wink:

OK... BBS CH eller en motorsportfelg fra BBS duger det også.

BBS CH er en skikkelig nedgradering fra originale CSL..

Spesielt når man har CSL..

Alle har jo BBS CH på E46 i disse dager. Er oppbrukt i mine øyne..

Og eneste annet BBS har som er snadder må vel være Le Mans, men vet ikke helt hvordan det kler seg på en CSL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med råflott bil! Og er enig i at den fargen der bare passer perfekt, spesielt med alle de carboneffektene som er originale på bilen.

Sikler jo av mindre. Om man forguder E46 M3, så er det jo nesten ubeskrivelig hva de har fått til med CSL'n.

Og sammenlignet med de CSL utgavene hittil jeg har sett på google av E92, så kommer denne til å beholde kronen når det gjelder estetisk og klasse !

Moro å høre du opplever bilen som en av oss, og ikke en som har kjørt sånne hissige og hi-tech biler siden de fikk lappen.

Du lever nå drømmen til mange av oss andre her inne.

Så jo mer bilder du tar, og treff du dukker opp på jo bedre er det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med råflott bil! Og er enig i at den fargen der bare passer perfekt, spesielt med alle de carboneffektene som er originale på bilen.

Sikler jo av mindre. Om man forguder E46 M3, så er det jo nesten ubeskrivelig hva de har fått til med CSL'n.

Og sammenlignet med de CSL utgavene hittil jeg har sett på google av E92, så kommer denne til å beholde kronen når det gjelder estetisk og klasse !

Moro å høre du opplever bilen som en av oss, og ikke en som har kjørt sånne hissige og hi-tech biler siden de fikk lappen.

Du lever nå drømmen til mange av oss andre her inne.

Så jo mer bilder du tar, og treff du dukker opp på jo bedre er det! :lol:

Jo takk for det ja, det er ein drømmebil for oss også,men måtte svelge noen kameler for å få det til men slik er det vel mange ganger.

Ser du har SMG på 325en er du fornøyd med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dette. Er jo en relativt dyr bil, siden Norge vil ha herlige luksusskatter av oss.

Men jeg regner med at det er verdt det!

Vel, jeg er jo fornøyd. Kanskje savner jeg litt å kunne leke meg som med manuell. Men av og til så synes jeg det blir litt røkk og napp, når jeg kjører i førstegiret blandt annet, med mindre jeg gir full gass og girer til 2. gir.

Nå har jeg vel og merke ikke SMG II, så det er ikke helt likt.

Jeg kan gire opp og ned på begge sider, så mine hendler er mer for komfort enn racing sånn sett.

Har ikke kjørt bilen på bane, men vil jo anta at det er en fordel med SMG der, begge henda på rattet.

Ellers så var det mest morsomt med SMG fordi det var nytt og spennende, og litt sjeldent. Noe som kan gjøre at bilen holder seg litt lenger i verdi også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dette. Er jo en relativt dyr bil, siden Norge vil ha herlige luksusskatter av oss.

Men jeg regner med at det er verdt det!

Vel, jeg er jo fornøyd. Kanskje savner jeg litt å kunne leke meg som med manuell. Men av og til så synes jeg det blir litt røkk og napp, når jeg kjører i førstegiret blandt annet, med mindre jeg gir full gass og girer til 2. gir.

Nå har jeg vel og merke ikke SMG II, så det er ikke helt likt.

Jeg kan gire opp og ned på begge sider, så mine hendler er mer for komfort enn racing sånn sett.

Har ikke kjørt bilen på bane, men vil jo anta at det er en fordel med SMG der, begge henda på rattet.

Ellers så var det mest morsomt med SMG fordi det var nytt og spennende, og litt sjeldent. Noe som kan gjøre at bilen holder seg litt lenger i verdi også :)

Ja litt artig at noen prøver litt andre varianter,forresten var det ein kjempe pen E46 du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en herlig kjøremaskin! :)

Bare å glede seg til sommeren!

Det er virkelig en spesiell følelse å kjøre en bil som er hundre prosent original, men alikevel såpass rå.

Lykke til - pass på vedlikehold, men bruk den for det den er verdt! Det er det den er til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Syvert changed the title to E46 ///M3 CSL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...