EirikL Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Den buldrer jo ganske pent til tider, men bilen kjøres jo ikke akkurat det remmer og tøy kan holde i denne snutten. Synes faktisk den ser litt optisk baktung ut i videoen
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Det er jo en prototype dette og jeg vet at den har en V8 motor, men at den høres ut som en Corvette med den typiske "late" amerikanske cross-plane V8 buldrelyden håper jeg skyldes dårlig lyd på filmen...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Deilig med skikkelig V8er-lyd. Men den er altfor dempet som åtterne pleier å være på BMW. De eldre åtterne til BMW er jo nedtur lydmessig, til og med E39 M5 må ha uoriginal eksos for å høres grym ut. Dessuten høres det ut som det er en turbo eller to inne i bildet på denne, så ryktene om at M5 blir V8 turbo (eller twinturbo) er kanskje ikke helt på tur...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 syns også den er litt for dempet. De må vel komme med turbo/bi/twin for å hamre opp mot AMG'n og RS6 Audi og MB har hvertfall ikke spart på kruttet når det kommer til lydnivå
Chris_325iM Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Synes BMW klarer helt fint å holde følge med MB og Audi uten pustehjelp.. ser jo M3 mot C55 AMG, hester og NM er ikke alt!
LianLi Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Heh, bmw må jo ha mindre hester en auda og merc ellers blir det jo aldrig rettferdig Husker det klippet fra topgear der de tester en formel1 bil, e92m3, rs4 og tilsvarende fra merc på en bane. M3en voldtok jo audi og mercedes med 4 sekunder.
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Synes BMW klarer helt fint å holde følge med MB og Audi uten pustehjelp.. ser jo M3 mot C55 AMG, hester og NM er ikke alt! Det spørs vel litt hva slags definisjon man har på "å holde følge med". Nyeste RS6 (580hk/650Nm) tar jo dagens M5 på autobahnkjøring, og har i tillegg både lavere forbruk og lavere utslipp, på tross av at M5en har et gir ekstra. Det er nok tenkt både en og to og tre ganger hos på utviklings- og markedsavdelingene i BMW M før de da (eventuelt) har bestemt seg for å gå ned på V8er med pustehjelp. Det ble vel trolig for dyrt å henge med i effektkappløpet med sugemotor og fortsatt ha driftssikkerhet. Nå har de fordelen av at de vet hvor mye RS6en yter, og skal de selge så bør de matche eller slå den.
Hidlen Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Synes det var ganske lite lyd i den jeg. Kunne godt vært litt mer gromlyd.
Hidlen Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Synes det var ganske lite lyd i den jeg. Kunne godt vært litt mer gromlyd.
SteffenM2 Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Så det var ingen andre enn meg som merka hvor veeeldig båt aktig den var i svinga? krenga jo relativt mye! Kjipt lyd ja, men bare det forsterker jo mistankene om turbo(er)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå