Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
et verksted ville stort sett svart at de burde satt opp en time for feilsøk. kan selvfølgelig spørre om de har vert borti lignende eller har noen ideer det er jo greit, men stort sett blir det synsing. nok OT.

Da har du bare vært borti verksteder med dårlig service. Alle verkstedene jeg har spurt om hjelp har vært veldig behjelpelig, og det er jo det de skal være.

Trådstarter har såppass konkrete spørsmål at en mekaniker med erfaring innenfor dette feltet burde klare å svare på det. Er nok større sjangs for å unngå synsing hos ett bmw verksted enn det er her på forumet...

Skrevet

takker for alle inspill selv om det er litt ot noe av det.. ser på all resons som god respons:)

kan høre med noen verksted her.. slikt skader jo ikke men ville høre her først for vet at det finnes folk her som har mangen gode svar..

vanosen har nok ikke noe med forbrenninga og gjøre i den forstand men var liksom etter bytte av følerne da eg fikk skikkelig sprut i motoren at eg fikk opp forbrenningsfeil...

Skrevet

prøv som jeg skreiv her oppe. prøv å bytte om på to coiler å se om feilen flytter seg foreksempel forbrennings utsetter eller feil på syl 2 istedefor. da kan det være en coil. den kan virke, men på høye turtall klarer den ikke å levere eller når den blir varm foreksempel. verdt et forsøk.

Skrevet

meg og Birken85 diskuterte litt igår og kom fram til att siden dette skjedde når han fekk ordna vanosen og det mest sansynleg blei bedre flyt i bensinen osv så kan det vere pluggene som ikkje klare å følge med ?

Ettersom eg forstod så er det leeeenge siden dei er blitt bytta, kan dette stemme?

Skrevet

såg over bilen litt skikkelig (høstsjekk) og det var div filter osv som hadde vert slauret litt med såg eg og da falt det meg inn at pluggene har vel aldrig blitt byttet heller så tenkte eg skulle sjå over og bytte dei, ny diagnose og slette feilkoder for og så prøve og kjøre litt og se om forbrenningsfeilen popper opp igjen...

eller noen som har en bedre ide??

Skrevet

Gjer Birken en gratis bump her siden bilen no ikkje går på alle cylinderene...

Ingen som har tips til kva som kan vere feilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...