Riviera Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Vurderer å selge bilen i linken nedenfor. Bilen er som sagt en "Last Edition 798" og kun produsert i 250 eksemplarer i verden. Bilen er restaurert av meg og påskostet masssse. Bilen et fullskinn interiør, der alt som: dørtrekk, midtkonsoll osv er i skinn. En tilleggspakke som den gang kostet den nette sum av ca 52 høvdinger. Bilen har helt nytt skinn på seter/stoler og nakkestøtter.eventuelle feil som en liten servo lekkasje vil bli kostet raparert av selger. Bilen er premiert ved flere anledninger. Pris ide ca: Kr. 160.000,- Kan vurdere innbytte i f.eks. E30 M3, prosjekt eller hva? E21 323i også av interesse. mvh Erik Wenås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Meget lekker bil dette! Hadde jeg bare hatt litt for mye penger, så tror jeg nok den her hadde sklidd fint inni bilparken min Hvilken års modell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 dette er en 1991 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 En slik annonse krever bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Det ligger bilder i annonsen neders som en link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Heihei Så flotte bilder da gutt.....må vel være noen som sikler på denne nå vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 kjøpe cab nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg