Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, kom over en noe merkelig side i dag..

http://bidit.eu/

På denne siden er det masse forskjellig stash som legges ut..bl.a en audi a3 sportback..koster 2,- å by og prisen øker med f.eks 30øre...så hvis ingen har bydd over deg på f.eks 5 minutter (countdown) så får du altså produktet...det vil jo si at dersom man sitter der på nyttårsaften, altså når folk flest er opptatt med annet enn budrunder så får man faktisk f.eks en audi a3 til 1000,-?!

Noe lukter muffins her..jeg tenker øyeblikkelig BOTS...bots som byr og byr og holder ting i gang ?! hvis ikke så er det jo i realiteten mulig å kjøpe ting for slikk og ingenting der ?!

Skrevet

lol, countdownen var på 7 sekunder igjen før det kom inn ett nytt bud på den audien..jeg satt å gliste men tenkte at vedkommende som var 7 sekunder unna å få en ny bil for 950,- sikkert rev ut håret sitt og gråt sine modige tårer...og di kaller spille automater for avhengighets skapende? tenk å ha bydd noe der inne og du vet bare FLAKS alene kan få folk til åvære alle andre plasser enn forann dataen når countdown stanser! :|

Skrevet

sjansen for at du ikke blir bydd over er vell lik null.

og disse legges vell ut midt på dagen, og ellers tider der folk er på auksjonen.

Finnes vell lignende auksjoner i norge...

Skrevet

som jeg sier..sitt der på nyttårsaften så kan jeg tenke meg at det enten er boter inne å byr eller så blir di rana so to speak før kl er halv 1!

er jo blandt annet en der inne som har kjøpt ett headsett for 0,60,- og det kosta egentlig 299,- !

Skrevet

snodig konsept.

Ja, de som driver siden tjener gress etter hva jeg skjønner.... men det er vel likegyldig om jeg kan få meg noe billig, eller kan jeg det?

Skrevet

Dette der er et genialt konsept. Men sjansen for at du faktisk vinner er veldig lav, alle auksjonene øker med 10 øre pr bud. Og du må betale for å legge inn bud. De tjener GRISE fett på dette.

Å ja, nesten alle auksjonene du byr på, blir overbydd bare noen sek før, det er typisk.

Skrevet
som jeg sier..sitt der på nyttårsaften så kan jeg tenke meg at det enten er boter inne å byr eller så blir di rana so to speak før kl er halv 1!

er jo blandt annet en der inne som har kjøpt ett headsett for 0,60,- og det kosta egentlig 299,- !

Auksjonene er bare åpne på dagtid, mener jeg å ha lest... Dessuten må du vel en x-pris for hvert antall bud... Dette tjener de fett på!

Skrevet

Starter kl 09.00, og stenges kl 23.00.

Syns det er dumt at jeg ikke kom på dette..de selger feks en iPhone 3GS, til 4000kr...så har de tjent 500000kr+ på den. Sinnsykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...