Jiffy Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hay! Har problemer med å få lyd i subben bak i bagasjerommet. Når jeg sitter inni i bilen så høres det ut som om det er bare ca 15% på gain som står på, når det er litt over 50%. Med andre ord, det er alt for lite bass i forhold til hva det skal være/har vært. Når jeg ser på elementet så er det bare så vidt det rører seg i tiliegg til den svake bassen. Hva kan problemet være? Har byttet jordingskabel og jordingspunkt, gått over signalkabler og remote og alt ser ut til å være i orden. Lagde en tråd på Bilforumet.no hvor jeg fikk anbefaling om å putte den her i stede for her var det større aktivitet. Legger ved link til den gamle tråden. http://www.bilforumet.no/bilstereo/238000-alt-lite-trokk-max-gain.html Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Fått fikset dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiffy Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Njaa, har ikke fikset det enda, men kobla opp anlegget mitt i en kompis sin bil og der fungerte det helt fint. Så jeg regner med at det er phonokablene som er dårlige i bilen min. Skal kjøpe nye i dag/mandag. Skriver her om det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Om ikke det er spilleren din som har tatt kvelden etter at du hadde dårlig jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiffy Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Det kan også hende, skal på Mekonomen på mandag og prøve ut nye kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiffy Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Blir nye phonokabler + ny spiller, den gamle spilleren var ikke gåen pga dårlig jord over lengere tid, men den er rett og slett "gått ut på dato" får ikke til å justere opp BARE subben uten å justere opp resten av høytalerene i bilen. Jeg visste jo forsåvidt det fra før, men at det var det som var problemet visste jeg ikke Blir ny spiller om ikke så alt for lenge nå med RCA utgang. Noen her som har forslag til en helt grei spiller i prisklassen 1600 max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå