Gå til innhold

Hjelp til valg av spiller!


 Share

Anbefalte innlegg

Hay! Har problemer med å få lyd i subben bak i bagasjerommet. Når jeg sitter inni i bilen så høres det ut som om det er bare ca 15% på gain som står på, når det er litt over 50%. Med andre ord, det er alt for lite bass i forhold til hva det skal være/har vært. Når jeg ser på elementet så er det bare så vidt det rører seg i tiliegg til den svake bassen. Hva kan problemet være?

Har byttet jordingskabel og jordingspunkt, gått over signalkabler og remote og alt ser ut til å være i orden.

Lagde en tråd på Bilforumet.no hvor jeg fikk anbefaling om å putte den her i stede for her var det større aktivitet. Legger ved link til den gamle tråden. http://www.bilforumet.no/bilstereo/238000-alt-lite-trokk-max-gain.html

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, har ikke fikset det enda, men kobla opp anlegget mitt i en kompis sin bil og der fungerte det helt fint. Så jeg regner med at det er phonokablene som er dårlige i bilen min. Skal kjøpe nye i dag/mandag. Skriver her om det fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nye phonokabler + ny spiller, den gamle spilleren var ikke gåen pga dårlig jord over lengere tid, men den er rett og slett "gått ut på dato" får ikke til å justere opp BARE subben uten å justere opp resten av høytalerene i bilen. Jeg visste jo forsåvidt det fra før, men at det var det som var problemet visste jeg ikke :P Blir ny spiller om ikke så alt for lenge nå med RCA utgang. Noen her som har forslag til en helt grei spiller i prisklassen 1600 max. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...