Gjest Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Etter mye forbannelse irritasjon og elendighet i jakten på en e30 har jeg endelig funnet det jeg var ute etter til rett pris:) BMW e30 316i 1990mod 2 dørs med takluke. Første plan med med denne er å få tatt det verste av rust. (begge kanaler) Rubbe og polere bilen for å få den rød igjen så jeg håper den er høvelig skadefri. har ikke fått hentet den enda så det vet jeg ikke, men den er kjøpt og betalt:) Skaffe m-tech 2 plast. har hørt at det er vanskelig å få det til å passe på 316/318 i forhold til 325? noen som vet hva forskjellen på karosseriene er? Sorte DE lykter og xenon må man ha Bytte komplett understell og motor til 325. Har motor og gear fra 1989, men mangler understellet så hvis noen har er det bare å skrike ut. Hele interiøret skal ut og renses og dashbord skal byttes pga sprekker. Den har hvistnok gått med setetrekk så jeg håper setene er hele:)
FTE Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Høres bra ut dette ja. Men å rubbe den lakken der, blir det noe bra da? Så rimelig oksydert ut. Puss ned og få på ny lakk, du må jo lakkere M-tech II plasten uansett. Og M-tech passer rett på 316/318, karrosseriet er likt
Larsinnj Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Kjøp ei bøtte med autosol ¨puss med. Det skal visst funke på sliten lakk.
Eksos Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Får deg en skikkelig kosejobb om du skal polere den der ja Men mulig er det naturligvis.. Spørs jo da om der er rust, ser ut som det er noe under skiltet bake blandt anna..
Gjest Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Får se hvordan den ser ut da, men er den for dårlig blir det nokk lakkering ja. så det er ikke forskjell i det heletatt på 316 og 325 karosseriene?
Larsinnj Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Nope. Er bare forskjell i motor og understell.
Alecken Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Jo, det er forskjell. Blant annet på bakplata. Du får ingen dobbel eksos ut der.
ehrnst Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 hmmm....var det ikke denne hvor det sto i annonsen at det var for mye rust til at eier gadd å gjøre noe med den? fått inntrykk av hvor mye det er?
Gjest Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Stemmer det, men det var ikke så ille som beskrevet sa selger. Ene jekkfestet ga etter når han skulle bytte hjul i fjor så da fant han ut at det var på tide med ny bil. Regner med at begge kanalene må byttes, ellers skulle den være tør og fin i dørken. Spekkulerer på å reise ned å hente den i dag. er 50 mil og kjøre
Gjest Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Likte "Looken" på denne. ikke felgene da. Har ett sett 15" mim felger jeg skal sende på pulverlakkering dem blir hvite, tror det blir fint på rød bil:) ivertfall til vinterhjul:)
Larsinnj Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Ja, hvis du får den like fin som den der, så er du i mål etter mitt syn vertfall!
Gjest Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Og shadowline lister rundt vinduene,, e30 skal etter min mening være rimelig orginale. er en skam å se e30 med rieger gts front for å sette eksempel:) Er nok noen timer frem i tid før den ser sånn ut ja, men er greit å sette seg ett mål
Gjest Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Noen som vet av m-tech 2 styling eller er det helt umulig å skaffe?
FTE Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Noen som vet av m-tech 2 styling eller er det helt umulig å skaffe? Umulig er det ikke, kan fåes nytt komplett på BMW eller GS bildeler, men da snakker vi fort 30000,- Hyggeligere priser på Koed tror jeg Ellers må du lete på bruktmarkedet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå