Gå til innhold

bmw klubb medlemmer i bladet!

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

I å med bmwccn drives på frivillige basic skjeer ikke ting av seg selv. Trenger faktisk medlemmer som tar i et tak for at tings skal skjee. Mange ganger går det ekstremt tregt men er enn flere og har toldmodighet skjeer det ofte tinge etter hvert.

Noen ønsker selvsagt ting ferdig tilrette lagt, uten påmelding, helst gratis og klage på at ting kunne vært gjort slik at det blir tillrette lagt for hvert enkel person. (blir ikke bedre enn det svakeste ledd, er et ordtak ;-) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min erfaring er at det er kun hos Mekonomen i Stavanger dessverre. Er ingen andre som har hørt om det.

Ingen av de mekonomen butikkene jeg har vært i her i nærheten har hørt om bmwccn engang..

Men tror nok at medlemmene selv må ta å være behjelpelig med å få til medlemsrabatter. Det er ikke slik at styret i bmwccn ringer rundt å skaffer rabatter. (ikke tenk på hva klubben gjør for deg men hva du gjør for klubben, he he). Litt spøk det men det er faktisk litt slik også når det ikke er lønnet folk som styrer i bmwccn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror nok at medlemmene selv må ta å være behjelpelig med å få til medlemsrabatter. Det er ikke slik at styret i bmwccn ringer rundt å skaffer rabatter. (ikke tenk på hva klubben gjør for deg men hva du gjør for klubben, he he). Litt spøk det men det er faktisk litt slik også når det ikke er lønnet folk som styrer i bmwccn.

Får bedre rabatter utennom, så jeg klarer meg :) hehe

Ja jobber på alnabru :)

Astri; Riv av deg klæra og send inn noen bilder av deg og bil! :lol:

Støtter den :D Fikk ikke med meg hva eller hvorfor, men det spiller jo ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen hos meg (alnabru) og hos Astri har medlemmer rabatt

Jobber du på alnabru? Da tror jeg har handlet av deg før :P Skal hilse neste gang.

Ja jobber på alnabru :)

Astri; Riv av deg klæra og send inn noen bilder av deg og bil! :lol:

Skal gjøre det om du blir med og, så kan vi sitte der i gjennomsiktige topper og nettingstrømper og smile pent. Ææææ.... :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe

Hvorfor skal du være flau da Astri. Du kjenner jo så mange i bmw miljøet og dessutten er du ei knakkend tøff jente :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe

Hvorfor skal du være flau da Astri. Du kjenner jo så mange i bmw miljøet og dessutten er du ei knakkend tøff jente :-).

Takk for det Glenno. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...