Glenno Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 I å med bmwccn drives på frivillige basic skjeer ikke ting av seg selv. Trenger faktisk medlemmer som tar i et tak for at tings skal skjee. Mange ganger går det ekstremt tregt men er enn flere og har toldmodighet skjeer det ofte tinge etter hvert. Noen ønsker selvsagt ting ferdig tilrette lagt, uten påmelding, helst gratis og klage på at ting kunne vært gjort slik at det blir tillrette lagt for hvert enkel person. (blir ikke bedre enn det svakeste ledd, er et ordtak ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Mekonomen hos meg (alnabru) og hos Astri har medlemmer rabatt Jobber du på alnabru? Da tror jeg har handlet av deg før Skal hilse neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Min erfaring er at det er kun hos Mekonomen i Stavanger dessverre. Er ingen andre som har hørt om det. Ingen av de mekonomen butikkene jeg har vært i her i nærheten har hørt om bmwccn engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Min erfaring er at det er kun hos Mekonomen i Stavanger dessverre. Er ingen andre som har hørt om det. Ingen av de mekonomen butikkene jeg har vært i her i nærheten har hørt om bmwccn engang.. Men tror nok at medlemmene selv må ta å være behjelpelig med å få til medlemsrabatter. Det er ikke slik at styret i bmwccn ringer rundt å skaffer rabatter. (ikke tenk på hva klubben gjør for deg men hva du gjør for klubben, he he). Litt spøk det men det er faktisk litt slik også når det ikke er lønnet folk som styrer i bmwccn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Mekonomen hos meg (alnabru) og hos Astri har medlemmer rabatt Jobber du på alnabru? Da tror jeg har handlet av deg før Skal hilse neste gang. Ja jobber på alnabru Astri; Riv av deg klæra og send inn noen bilder av deg og bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Men tror nok at medlemmene selv må ta å være behjelpelig med å få til medlemsrabatter. Det er ikke slik at styret i bmwccn ringer rundt å skaffer rabatter. (ikke tenk på hva klubben gjør for deg men hva du gjør for klubben, he he). Litt spøk det men det er faktisk litt slik også når det ikke er lønnet folk som styrer i bmwccn. Får bedre rabatter utennom, så jeg klarer meg hehe Ja jobber på alnabru Astri; Riv av deg klæra og send inn noen bilder av deg og bil! Støtter den Fikk ikke med meg hva eller hvorfor, men det spiller jo ingen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Mekonomen hos meg (alnabru) og hos Astri har medlemmer rabatt Jobber du på alnabru? Da tror jeg har handlet av deg før Skal hilse neste gang. Ja jobber på alnabru Astri; Riv av deg klæra og send inn noen bilder av deg og bil! Skal gjøre det om du blir med og, så kan vi sitte der i gjennomsiktige topper og nettingstrømper og smile pent. Ææææ.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 få gang nå jenter! nettingstrømpene kan dere droppe, vi gutta har sett hud før kan du si.. mer interessant med dere og bilen i vanlig outfit! så kom igjen ! mail meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Mjaaaa, vett kje kor interessant min e da. liten 150 hk's maskin i ein e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 her skal vanlige biler slippe til, det er litt av poenget! så få gang på en bildeserie til meg! du er vel medlem astri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Jo eg var medlem, men har desverre ikkje fått betalt kontigenten ennå. Men den skal betales når lønninga kommer. Liker klubben, folka og bladet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 sleng deg på da! så du hadde bilder på prosjekt threaden din også! kom igjen girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe Hvorfor skal du være flau da Astri. Du kjenner jo så mange i bmw miljøet og dessutten er du ei knakkend tøff jente . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe Hvorfor skal du være flau da Astri. Du kjenner jo så mange i bmw miljøet og dessutten er du ei knakkend tøff jente . Takk for det Glenno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå