Gå til innhold

94' E36 compact. 20.000,- Oppdatert post 1


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du de originale stolene fremstolene og, eller ble de skadet i brannen? Jeg er på utkikk etter en billig pendlerbil til fruen, og er litt opptatt av at den ikke er alt for gammel. Har din airbag på begge sider og antispinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De originale stolene satte jeg igjen når jeg hentet sportstolene.

Hele interiøret, fra bunnmatte til taktrekk, er ribbet og kastet etter brannen og byttet med "nytt".

Den har bare airbag på førersiden. Dashbordet kommer fra en bil som hadde pasasjer-airbag. Vet ikke hvordan dette eventuellt er å ettermontere, men muligheten er i hvertfall der ;) Antispinn er det dårlig med, men jeg syntes bilen har fungert greit som vinterbil.

Har brukt den på hyttertur til Gautefall midtvinters i snø og is noen ganger, og ikke hatt noen problemer med å komme frem annet enn på speilis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei vettu.

Får forresten sort taktrekk i løpet av neste uke, og skal ta diagnose så fort anledningen byr seg.

Skal også prøve å få den på bukk i morgen for å snoke litt i understellet ;)

Edit: Hun begynner forresten å kjede seg veldig her hun står, så hun vil helst komme seg bort så fort som mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått det enda. Skal ringe og purre på dem i dag...

Er grei jobb å sette inn da. Bare å skru/klipse det fast og legge gummilister o.l. over det ;)

Ok. Altid sett for meg å bytte taktrekk som en skikkelig drittjobb. men aldri gjort det da. så skal vel ikke si noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt inn jeg heller. Men har dratt ut og sett festepunkter o.l.

Montering er jo ganske enkelt det samme som montering men i motsatt rekkefølge :P

Ja sannt det :) Da går det nok greit. Er sikkert ikke takluke på denne?

Kunne egentlig tenkt meg sort taktrekk, men gidder ikke å koste på meg det når det jeg har er helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...