Gå til innhold

4stk delebiler hugges E34540,sort skinn,v8 front,m5 fangere

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei.

Har mange dører som er så godt som rustfrie.

bare litt overflate i nedre kant.

Torgeir

Hei. ronny

Bredfronten er din for 2000,- om du kommer og henter den omgående. alt tar litt plass nå før vinters, så glad for det jeg blir kvitt.

Torgeir.

Hei tarjei

hadde m5 fangere rundt om, til og kjøpte meg 540 bruksbil, så jeg sendte alle m5 delene for lakkering på fredag for en uke siden, så bakfanger har jeg desverre ikke.

Men du kan høre med turboknut her på forumet(tror jeg skrev riktig) tror han sa han hadde 2 stk sist jeg snakket med han.

Torgeir

Skrevet

Njæææ. litt usikker i farten.

ingen løse topper som jeg kommer på nå.

Men har en m20b23 motor som ligger her komplett da. om du vil ha toppen fra den, så kan du sikkert få plukke av den billig. (om du vet den passer da) Motoren går. og jeg lurer på om den kan være portet. den satt i en e30 før den ble skakk.

Torgeir

Skrevet

500,- pr. side for lyktsett så lenge du skal ha strøkne. har 3 eller 4 sett. merket HELLA alle tror jeg. originale

alle grøftlysene mine er solgt desverre.

Torgeir.

Skrevet

Det skal ikke være ett deksel, konsollen er uten hull visst det ikke er elvinduer. Har man 2x elvinduer er det ett lite "deksel" der hvor bryterene skulle vært til bakvinduene, på størrelse med en zippo ligther.

Skrevet

Hei.

Cruise controll er lett og koble opp, men må ha switch/bryter enheten som sitter på høyreside av rattet. så må man montere den wire holderen i ett feste bak støtfanger som sitter der klart under venstre lykt.

kontakt til bryter enheten ligger klart på venstre side av rattstammen, så er bare plugg inn. og ledning til "wire motoren" ligger klart under venstre lykt stripset til ledningsnettet som går til lykta. med slik skru kontakt.

Torgeir.

Hei.

Har ikke topp til annet enn m20m23, og m50b20.

Torgeir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...