Estil0 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 Hei "NA" er det likt ? har originalt avtagbart som takler 2200 kg. den er fra sedan diesel. Den skal du få for 1000,- for alt du trenger ink ledninger kontakt osv.
patricko Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Pris på skinninteriør? Hvor i landet holder du til?
Estil0 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 Hei petrik. tenkte omlag 4-5 lapper. Holder til ved lillehammer traktene. ca 20 min sør.
Estil0 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 Her er det noen E36 coupe deler. M3 kanalskjørt coupe, Bakrutespoiler - coupe, (mulig den passer på sedan ?)
Pirelli Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Syns jeg såg noen OZ ceres felger på kvite bilen...selge? Domt spørsmål, men selger du dørtrekka for sej sjøl? Eller evt. om du har noen extra å slenge...? Og pris på m5 sjøørt ?
Estil0 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 Hei pirelli ! Helt korekt =) hadde 8 stk OC ceres, men desverre solgt alle.. Den ene ble kjørt i filler, så solgte ett sett for 5000,- og de 3 siste for 600,- kanskje dumt og selge så billig. han som kjøpte de 3 er intr i 1 stk till. så hvis noen har 1 stk oc ceres, kontakt meg ! Selger ikke dørtrekkene fra interiøret, men jeg er så og si overbevist over att jeg har 1 sett til med sorte dørtrekk. (ikke skinn med sømmer, men vanlig sort tekstil som er originalt i biler med sort interiør. M5 skjørta er antagelig solgt for 1000,- Torgeir.
mrbatnes Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Hei.Cruise controll er lett og koble opp, men må ha switch/bryter enheten som sitter på høyreside av rattet. så må man montere den wire holderen i ett feste bak støtfanger som sitter der klart under venstre lykt. kontakt til bryter enheten ligger klart på venstre side av rattstammen, så er bare plugg inn. og ledning til "wire motoren" ligger klart under venstre lykt stripset til ledningsnettet som går til lykta. med slik skru kontakt. har du komplett alle deler som jeg trenger for å montere på min 540? og hva er pris på det?
NA Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Ok. Tror det er forskjell på touring og sedan hengerfeste, men skal sjekke det opp så kontakter jeg deg
Estil0 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 Usikker på det med cruise controll. har montert det på min 540ia for og teste den, og jeg tror jeg skal bruke den intill videre. men sier ifra om jeg selger den. Torgeir. gjør det. Jeg er ganske så sikker på att sedan og touring er like bak bakfangeren. kan ikke se noe grunn til att det er forskjell der, for den festes i rammevangen bak støtfangeren. men sjekk så du er sikker. Torgeir. V8 panser og grill er solgt ! Torgeir.
NA Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 hmm, har sjekka litt rundt på div. siser og delenr på sedan og touring er ulike, men vet ikke hva forskjellen er da Men tror du de er like?
tofter Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Du har ikke ett par bakre sportsdempere i god stand vell? Samt shadowline lister?
Pirelli Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Okey sjønna...Veit om en som selger oz ceres felger ja...veit ikkje om han er medlemm her men.... trenger ikkje tekstil dørtrekk nei;) Har kjøpt ett skinn interiør, men skulle hatt noen skinntrekk:) Byr 1200 for sjørta
nalegutt Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Hei,du har vel ikkje tillfeldigvis dekselet som skal ver oppå V8 motoren? MVH
Estil0 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Shaddowlinelister innvendig og utvendig er solgt sammen med V8 front. for 3200,- Skjønner, jeg har ingen trekk i skinn tror jeg. Okay, bud notert. Har ikke dekselet til oppå m60 motoren nei. Torgeir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå