Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

Kjører du selv monica? :o

kjøyre sjølv? e kje 18 ennda men. :P

Hehe, tar jeg det som et tjaa? :D

Er (kun..) 17år selv så, men bor lissom et sted hvor det er litt mer populasjon og ikke minst polti rundt hvert et hjørne så er ikke mye aktuelt og kjøre uten no lapp her gitt.

ååååja;) her e da sjelden du ser onkel blå på veien;)

Hmm husker sist jeg var på hytta oppe i Telemark og rett etter Seljord mitt i gårdslandet omringet av fjeller og øde sletter så dukka det opp en råner etter den andre, og de tok det ikke akuratt med fornuftig fart...

Her derimot trenger du ikke ligge mer en 3,25 over fartsrensa så kommer up i sine godt skjulte sivile biler, de ofrer selfølgelig livet for og få tatt hver en stakkar. Skaper nok kanskje mer disiplin da :P (eller? :twisted: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du selv monica? :o

kjøyre sjølv? e kje 18 ennda men. :P

Hehe, tar jeg det som et tjaa? :D

Er (kun..) 17år selv så, men bor lissom et sted hvor det er litt mer populasjon og ikke minst polti rundt hvert et hjørne så er ikke mye aktuelt og kjøre uten no lapp her gitt.

ååååja;) her e da sjelden du ser onkel blå på veien;)

Hmm husker sist jeg var på hytta oppe i Telemark og rett etter Seljord mitt i gårdslandet omringet av fjeller og øde sletter så dukka det opp en råner etter den andre, og de tok det ikke akuratt med fornuftig fart...

Her derimot trenger du ikke ligge mer en 3,25 over fartsrensa så kommer up i sine godt skjulte sivile biler, de ofrer selfølgelig livet for og få tatt hver en stakkar. Skaper nok kanskje mer disiplin da :P (eller? :twisted: )

såpass litt flaut då. :P har du og bil ell;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Har du ikke isolasjonen i panseret?

nei har nok ikkje det.

kjøpe det da :) hehe

ja må vel da:P e vel kje sett på si panseret e nytt.

henn får eg tak i da? :)

skulle vel ikke være noe problem og få tak i ett, folk hugger jo biler som faen for tiden :P sjekke inne på deler selges eller noe..

koster 767kr nytt på gs da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel M5 look felger som står på fra før om jeg ikke tar helt feil. :)

såpass takk:D

e 17" som står på no, ka som passe best 17" 18"?

det er jo smaksak hva du syns passer best :) men jeg har 18" fra før. Så da vil jeg ihvertfall ikke går NED i dim på felgene :) 18" er kledelig på e36. ikke for stort, å ikke for lite. (etter min smak) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel M5 look felger som står på fra før om jeg ikke tar helt feil. :)

såpass takk:D

e 17" som står på no, ka som passe best 17" 18"?

det er jo smaksak hva du syns passer best :) men jeg har 18" fra før. Så da vil jeg ihvertfall ikke går NED i dim på felgene :) 18" er kledelig på e36. ikke for stort, å ikke for lite. (etter min smak) ;)

e kje heilt inne på detta ka som passe best å sånn;) men felg me grom kant e da fint på e36?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...