Monica 325i Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Sto på da jeg kjøpte den "rompa"? elle hekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Kjører du selv monica? kjøyre sjølv? e kje 18 ennda men. Hehe, tar jeg det som et tjaa? Er (kun..) 17år selv så, men bor lissom et sted hvor det er litt mer populasjon og ikke minst polti rundt hvert et hjørne så er ikke mye aktuelt og kjøre uten no lapp her gitt. ååååja;) her e da sjelden du ser onkel blå på veien;) Hmm husker sist jeg var på hytta oppe i Telemark og rett etter Seljord mitt i gårdslandet omringet av fjeller og øde sletter så dukka det opp en råner etter den andre, og de tok det ikke akuratt med fornuftig fart... Her derimot trenger du ikke ligge mer en 3,25 over fartsrensa så kommer up i sine godt skjulte sivile biler, de ofrer selfølgelig livet for og få tatt hver en stakkar. Skaper nok kanskje mer disiplin da (eller? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Kjører du selv monica? kjøyre sjølv? e kje 18 ennda men. Hehe, tar jeg det som et tjaa? Er (kun..) 17år selv så, men bor lissom et sted hvor det er litt mer populasjon og ikke minst polti rundt hvert et hjørne så er ikke mye aktuelt og kjøre uten no lapp her gitt. ååååja;) her e da sjelden du ser onkel blå på veien;) Hmm husker sist jeg var på hytta oppe i Telemark og rett etter Seljord mitt i gårdslandet omringet av fjeller og øde sletter så dukka det opp en råner etter den andre, og de tok det ikke akuratt med fornuftig fart... Her derimot trenger du ikke ligge mer en 3,25 over fartsrensa så kommer up i sine godt skjulte sivile biler, de ofrer selfølgelig livet for og få tatt hver en stakkar. Skaper nok kanskje mer disiplin da (eller? ) såpass litt flaut då. har du og bil ell;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Har du ikke isolasjonen i panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Har du ikke isolasjonen i panseret? nei har nok ikkje det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Har du ikke isolasjonen i panseret? nei har nok ikkje det. kjøpe det da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Har du ikke isolasjonen i panseret? nei har nok ikkje det. kjøpe det da hehe ja må vel da:P e vel kje sett på si panseret e nytt. henn får eg tak i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Har du ikke isolasjonen i panseret? nei har nok ikkje det. kjøpe det da hehe ja må vel da:P e vel kje sett på si panseret e nytt. henn får eg tak i da? skulle vel ikke være noe problem og få tak i ett, folk hugger jo biler som faen for tiden sjekke inne på deler selges eller noe.. koster 767kr nytt på gs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 nokon som veit kva felger som står på bilen? forslag til nye sommerfelger?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Jeg vurderer silveblade 2 i 18" på min e36. Syns det er pene felger. Er ikke ille pris på GS for de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Er vel M5 look felger som står på fra før om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Er vel M5 look felger som står på fra før om jeg ikke tar helt feil. såpass takk:D e 17" som står på no, ka som passe best 17" 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Er vel M5 look felger som står på fra før om jeg ikke tar helt feil. såpass takk:D e 17" som står på no, ka som passe best 17" 18"? det er jo smaksak hva du syns passer best men jeg har 18" fra før. Så da vil jeg ihvertfall ikke går NED i dim på felgene 18" er kledelig på e36. ikke for stort, å ikke for lite. (etter min smak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Er vel M5 look felger som står på fra før om jeg ikke tar helt feil. såpass takk:D e 17" som står på no, ka som passe best 17" 18"? det er jo smaksak hva du syns passer best men jeg har 18" fra før. Så da vil jeg ihvertfall ikke går NED i dim på felgene 18" er kledelig på e36. ikke for stort, å ikke for lite. (etter min smak) e kje heilt inne på detta ka som passe best å sånn;) men felg me grom kant e da fint på e36?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå