Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

Hmm. Hvis du har den 7 knappers fra før. Så tror jeg ikke den der passer over heller da den på bildet

er en 11 knappers med check controll ;) jeg har en liggende slik som du trenger, men jeg har lovt den bort. Men mulig en kompis har en liggende. jeg kan sjekke imorgen om han har den enda. Så får du nok den for noen hundrelapper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hvis du har den 7 knappers fra før. Så tror jeg ikke den der passer over heller da den på bildet

er en 11 knappers med check controll ;) jeg har en liggende slik som du trenger, men jeg har lovt den bort. Men mulig en kompis har en liggende. jeg kan sjekke imorgen om han har den enda. Så får du nok den for noen hundrelapper ;)

hadde da no bare vore so vel att da hadde passa rett over=)! ja e den 7 knappers eg har.

men funke den t kompisen din? e kje interisert i noko me pixel feil ell som ikkje funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 18knapps! Får disse ned i 500kr om dagene (inkl kontaktene bak). kun to kabler som må koblet om for at den skal fungere likt som 7knapps obc'n. Ser mye bedre ut med stor komputer. (Trenger ikke å klippe noen kabler heller, bare ta utav + OG - fra den kontakten du har inn på kontakt nr2 på 18knapps obc'n

Å koble opp resten er ikke så stress som folk skal ha det til. Var virkelig redd for å gjøre det, men er egentlig veldig veldig lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 18knapps! Får disse ned i 500kr om dagene (inkl kontaktene bak). kun to kabler som må koblet om for at den skal fungere likt som 7knapps obc'n. Ser mye bedre ut med stor komputer. (Trenger ikke å klippe noen kabler heller, bare ta utav + OG - fra den kontakten du har inn på kontakt nr2 på 18knapps obc'n

Å koble opp resten er ikke så stress som folk skal ha det til. Var virkelig redd for å gjøre det, men er egentlig veldig veldig lett!

du fekk da t å høyrast enkelt ut må eg sei.=) ser mykje finare ut me den store ja enig der, men trur eg må ha masse hjelp me da greiene der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...