Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

ska pusse bilen litt opp i vinter so tenkte friske opp motoren litt og, men ka e best måte å hente ut litt meir HK uten å begynne me noko turbo greie? :)

å så på mandag so ska bilen inn på EU, å so må jo ABS sensorane byttast, elle den fungere værtfall ikkje so eg berre bytte alle i samme sleng, men e da noko avanserte greie eller er det bare plug and play?

sette stOOOr pris på svar frå dåke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abs sensorane e ikkje nåkke prob å byte :) er bare ein umbrakoskrue som holder dei fast.. rens godt i hulle slik att nøkkelen ikkje glepp, da er de bare å vri litt rundt på sensoren når du har fått ut skruen og ... vips så er den ute :) kan sitte litt fast av og til, men er bare å bevege lit på dei, so kjem de !! kontaktane er bare plug and play ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abs sensorane e ikkje nåkke prob å byte :) er bare ein umbrakoskrue som holder dei fast.. rens godt i hulle slik att nøkkelen ikkje glepp, da er de bare å vri litt rundt på sensoren når du har fått ut skruen og ... vips så er den ute :) kan sitte litt fast av og til, men er bare å bevege lit på dei, so kjem de !! kontaktane er bare plug and play ;)

thank you! =)

då har eg bytta dei framme, va leikande lett heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tenker ombygging, er det like så greit og sette inn en s50b30/32 motor, kommer på omtrent samme pris hvis du tenker motor og turbo. Ren motor hadde jeg gått for ;) Går ikke 325 bra nok?..

Dette med feil og mangler, mener du at lampa lyser konstant, eller at det ikke lyser i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

abs`n fungere, testa på snø, so va goe greie detta ;)

ellers har bilen fått m-teck lister utvendigt, m-teck 2 ratt å m-teck gir kula=)

so mangle eigentleg bare m-teck bakfanger å sideskjørt for at eg ska bjynna bli fornøyd;)

har sett på desse bremserøyra, men sjønne ikkje kor dei har funne rust på dei.

ellers så e eg fortsatt på leit ette begge skjermane framme å ekos :)

kommer bilde t helgo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...