Monica 325i Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hvis du er ute etter DTM potte, så selger de nye slike på Torshov bilrekvisita til 1190.- liksom dei endestussane?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Nei.. hele potta ja..Lik som på bildet Stikk deg en tur innom nermeste torshov å se Eller hvis du har fått katalogen i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Nei.. hele potta ja..Lik som på bildet Stikk deg en tur innom nermeste torshov å se Eller hvis du har fått katalogen i posten åja da ska eg gjera, v ano masse billigere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 ja dem e billig. har en slik potte liggende i boden regner med jeg skal montere den på min bil jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 ja dem e billig. har en slik potte liggende i boden regner med jeg skal montere den på min bil jeg også ska sei men lyden blir den likosm samme ell blir den annaleis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Blir godlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Blir godlyd konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Blir nok stor forskell på lyden til deg som har 6,er ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Blir nok stor forskell på lyden til deg som har 6,er ja blir lyden gromere enn den e no? syns lyden i bilen e ganske heit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Visst du har original eksos hele veien nå, så blir det nok forskjell og bedre lyd ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Visst du har original eksos hele veien nå, så blir det nok forskjell og bedre lyd ja.. ja er orginalt heile veien. bedre lyd blir gudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du får nok fram en skikkelig gromlyd da ja, Uten at det blir for mye bråk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du får nok fram en skikkelig gromlyd da ja, Uten at det blir for mye bråk da e bra må bare få tak og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hva er DTM? Noe forskjell på det og vanlig effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå