Monica 325i Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Du MÅ få ordnet deg nye skilt! Eller fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 ja bala me da, men snakka me ei kjerring på BT å ho sa eg måtte senda ei mail å søka om å få nye skilt! virka heilt nils meen ordne seg nok! takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 en av di beste effektanleggene er Supersprint. hadde det på min e46 å lyden av rekke 6 var helt rå. (fra grenrør og helt bak) med 2x sport kata for å få eu godkj. anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 en av di beste effektanleggene er Supersprint. hadde det på min e46 å lyden av rekke 6 var helt rå. (fra grenrør og helt bak) med 2x sport kata for å få eu godkj. anbefales kor får eg kjøpt supersprint i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Nei, europeisk M3 eksos har større dim så den passer ikke over uten tilpassning. USA M3 eksos passer derimot rett på da den bruker samme dimensjon på eksosrør som 325. Faktisk bruker USA M3 samme eksos deler med unntak av bakpotta som er redesignet for annen lyd samt euro m3 look på stussene. Dimensjonen er dog den samme som 325 hele veien og derfor kan man handle billig USA M3 eksos og det passer rett på 325 (Edited med litt mer info ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Nei, europeisk M3 eksos har større dim så den passer ikke over uten tilpassning.USA M3 eksos passer dog rett på da den bruker samme deler som 325 med unntak av bakpotta som er redesignet for annen lyd og euro m3 look på stussene. Dimensjonen er dog dan samme hele veien. okay, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 ja bala me da, men snakka me ei kjerring på BT å ho sa eg måtte senda ei mail å søka om å få nye skilt! virka heilt nils meen ordne seg nok! takk! Hver gang jeg ordner skilter trenger jeg bare si at jeg skal ha nye i skrankta på BT også går det noen dager, leverer jeg inn de gamle og tar med nye ut for 120,-. gjort mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 supersprint..hmm ebay eller http://www.felgimport.no/wip4/?cat=13352 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 supersprint..hmm ebay eller http://www.felgimport.no/wip4/?cat=13352 flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Hver gang jeg ordner skilter trenger jeg bare si at jeg skal ha nye i skrankta på BT også går det noen dager, leverer jeg inn de gamle og tar med nye ut for 120,-. gjort mange ganger Samme her! Å få nye skilt er omtrent det eneste som ikke er stress på BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Hver gang jeg ordner skilter trenger jeg bare si at jeg skal ha nye i skrankta på BT også går det noen dager, leverer jeg inn de gamle og tar med nye ut for 120,-. gjort mange ganger Samme her! Å få nye skilt er omtrent det eneste som ikke er stress på BT. snålt! får helle snakka me da hese so sa eg måtte søke om nye skilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå