Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg har en lamelldiff med 3.64 utv. og som er shimset opp til 40%. Denne er tilsalgs:) Pris?
HenrikE30+ Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg har en lamelldiff med 3.64 utv. og som er shimset opp til 40%. Denne er tilsalgs:) Pris? Jeg vil ha 5.000,- for den (det samme som jeg skal gi for en annen dif med 3.07 utv. - grunnen til at jeg selger). Hvis det blir i løpet av denne uke så KAN diffen prøves i bil, men det blir bare en kort tur ettersom det er ikke så veldig aktuelt at E30en min kjøres av andre enn meg over lengre perioder...
Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg har en lamelldiff med 3.64 utv. og som er shimset opp til 40%. Denne er tilsalgs:) Pris? Jeg vil ha 5.000,- for den (det samme som jeg skal gi for en annen dif med 3.07 utv. - grunnen til at jeg selger). Hvis det blir i løpet av denne uke så KAN diffen prøves i bil, men det blir bare en kort tur ettersom det er ikke så veldig aktuelt at E30en min kjøres av andre enn meg over lengre perioder... Det er litt mer enn jeg ønsker å betale for en 3,64 diff, men det er gjerne det prisnivået de ligger på her i landet. Takker for svar.
Melkvik Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Ikke glem torsen diffen nå Får kjöpt en til E30 for ca 6500kr. Denne er mekanisk og har 0-95% sperrevirkning. He he:p saker det:-D
zmikkey Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Ikke glem torsen diffen nå Får kjöpt en til E30 for ca 6500kr. Denne er mekanisk og har 0-95% sperrevirkning. He he:p saker det:-D hvor får man tak i det? er det bare "klumpen" ?
NiklasJa Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Her får du kjøpt det: http://www.birdsauto.com/quaife/parts.a ... ies%20(E30)&mi=325i Du kan tom. velge utveksling selv. Husk at dette bare er innmaten, så den må puttes i store diffhuset til E30 Den største fordelen med torsen diffen er at man bare trenger å bytte olje hver 100.000 km også er det livstids garanti på den. Den største bakdelen med torsendiff er at den oppfører seg ganske likt som en viskose diff. Den er ikke like leken som en lamelldiff med forspenning. Da den ikke kommer like "brått". Men skal man holde lange sladder er den gull pga høy sperrevirkning. Torsendiffen er mye brukt i rally. Og kommer originalt i biler som mazda mx5 og nissan 200sx S15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå