nalegutt Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Tusen takk:) Låver interiørbilder senere idag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Gleder meg Hvor kjøpte du de tåkelyktene? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Lyktene er her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... kterStatic Trykk på alle lykter,så er det nr 5 oppenfra. Skal ut og knipse intriørbilder no eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 SKITTEN BIL FOLKENS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 synes det er pen senk og pene hjul jeg da... Fornøyd med eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Takk for det:) Eg selv er fornøyd med eksosen ja,synest det brummer fint:) Men det hadde kanskje vert gøy og fjernet katalysatorene:) Interiørbildene var umulig og få tatt pga det ble litt for mørkt,skal få låne meg et speilreflekskamera ein dag det er pent vær og den er nyvasket;) Ser ikkje ut! Hvor får man kjøpt baklykter til Touring egentli???? Og lister invendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Noen som vet om sedanlykter passer touring? (baklyktene eller vet hvor jeg får kjøot andre baklykter UTEN orange lys;)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 synes det er pen senk og pene hjul jeg da... Fornøyd med eksosen? Enig her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Noen som vet om sedanlykter passer touring? (baklykteneeller vet hvor jeg får kjøot andre baklykter UTEN orange lys;)?? Sedanlykter passer IKKE på Touring... Det fins IKKE originale baklykter uten orange blink... men du kan kjøpe til det hvite glasset og tilpasse selv. http://www.vparts.se/sv/artiklar/ovriga ... uring.html ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Oki såpass, lurte litt på det hvorfor jeg ikkje fannt noe andre lykter til den bilen! Men tusentakk for infoen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå