nalegutt Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Er det noen som har montert hvite blinkers bak før? henger det veldig godt det orange gammle? må det skjæres av? Bestiller ikkje 2 plastbiter til 1600kr vist det bare blir sorgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 De gamle må skjæres av, så må kanten gjøres fri for orange plast! Står godt forklart her : http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 se der du:) Tusentakk for link:) Kanskje eg skulle prøvd meg på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Lite nytt her folkens, venter fortsatt på mørk film til lyktene mine! Lufter også denne for salg pga førstegangstjeneste og det blir for dyrt med 2 biler pluss leilighet:( så om noen skulle være intrisert så får dem ta kontakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Idag kom noe eg har ventet på i posten;) nemmli mørk lyktefilm;) tror dere det går ann og legge på mens lyktene er på bilen? eller burde eg demontere dem? evt mye arbeid og ta av lyktene på ein e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Viss det er lik film som var på min e34 så skal det ikke være nødvendig å ta av lyktene. Den låg nemlig kun på flat delen av glasset om jeg kan kalle det for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 ja eg fekk me sån t grøftalyså,så eg prøvdeå legga da på dei, å da va ganske enkelt,så eg trur eg får få bilen innendørs i helgå og legga da på og føna da litt for og få da sjikeli tort så da ikkje dette av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Idag ble det soting av lyktene på touringen, sammt demonterte de cromringene rundt lyktene for og lakere dem sorte. skulle og demontere selve grillen,men den satt som pokker, noen forslag om hvordan jeg løsner den? selve sotejobben gjikk veldig greit:) Ris og ros motas med takk;) har enda ikkje fått montert mørke lincegrøftelysa,siden dem gammle er montert av en idiot,skrudd i alle retninger med rundet hode på alle,skal hive den opp på bukken en dag og få litt bedre oversikt! Hvordan ta av selve grillen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Du må montere grøftelysa fort som faen! Vil se hvordan det blir med svarte Grillen tar du av ved at du klipser løs nyreoppstillingen, det er klips på hver side under blinklyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Oki, ja da blir det og rive av hele nyreoppstillingen imorgen:D skal hive den opp på bukken for og demontere desse gammle drittgrøftelysene. jekket opp bilen idag for og prøve og demontere,men dei har jo sett i treskruer tvers gjennom hele driten:P og selvfølgeli rundet dem skjikkeli;) Skulle og selvfølgeli fått fat i ein V8 frontfanger med sølvstripa nederst for og fått litt heilhet på ting:) Får se hvor langt jeg kommer før noen vil kjøpe den,skal dessverre selges pga millitertjeneste, blir for dyrt med 2 biler og leilighetslån:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 fikk vertfall av desse chromringene rundt lyktene uten og demontere heile skiten:) Går det an og lakere desse med vanlig lakk? eller noe spess grunning? eller bare pusse som gal og derreter kjøre på med lakk? takker for tips;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Jeg GROVPUSSA ned alle ringene. Er jo ikke farlig om de ser litt grove ut. Men hvis du skal gjøre det kan du kjøpe sterk grunner på Wurth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Oki, er så drittvær att eg orker ikkje å gå utanfor døra en gang for og ta av grillen! Noen som kunne tenke seg sommerfelgene mine? Fikk plutseli et par M-contour 17x10 og 17x8 felger på hand:O trur mesten eg må slå till:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Nydelig bil og penere blir den nok ! Har ikke tilfeldigvis originale tåkelykter og selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Takk for ros;) dem som står på er dessverre sprukket glass på,derfor eg skal bytte mine. ellers skulle du fått dem billigt, venstre er helt,men er så innsides med steinsprut i det dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå