bmwkizn Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Noen i nerheten av trøndelag som har 15" felger liggende til E36? alu eller stål spiller ingen rolle.Billigst mulig.
Eirik Viste Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Hadde du bodd nær meg skulle du ha fått 4 stålfelger for 200 kr. Men prøv en lokal bilopphogger. De skal sikkert ikke ha mye for slike felger. Eirik.
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Har hørt på huggeriet her. de skal ha 1500 med dekk. Og de selger ikke uten dekk..hehe..idiotisk pris.
Eirik Viste Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Hvis du ikke får tak i, er det mulig at jeg kan sende mine felger til deg i posten. Må i så fall skjære sundt dekkene. Kanskje alle felgene går i en stor eske og vekten blir under 35 kg. Prisen blir i så fall 600 kr for 4 felger inkl. frakt og arbeid. Men det er merkelig at du ikke får henvendelser fra ditt nærområde. Eirik.
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Hvis du ikke får tak i, er det mulig at jeg kan sende mine felger til deg i posten. Må i så fall skjære sundt dekkene. Kanskje alle felgene går i en stor eske og vekten blir under 35 kg. Prisen blir i så fall 600 kr for 4 felger inkl. frakt og arbeid.Men det er merkelig at du ikke får henvendelser fra ditt nærområde. Eirik. ja syns det er rart at ingen i Trøndelag har noe liggende evt. hehe.. Får vente en stund å se om noen i nerheten gir respons.
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Virkelig ingen som har noe liggende??
Mexos Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Hvis du ikke får tak i, er det mulig at jeg kan sende mine felger til deg i posten. Må i så fall skjære sundt dekkene. Kanskje alle felgene går i en stor eske og vekten blir under 35 kg. Prisen blir i så fall 600 kr for 4 felger inkl. frakt og arbeid.Men det er merkelig at du ikke får henvendelser fra ditt nærområde. Eirik. ja syns det er rart at ingen i Trøndelag har noe liggende evt. hehe.. Får vente en stund å se om noen i nerheten gir respons. Jeg hadde 2 hjulsett liggende til salgs her inne i over 3 uker, men de ble solgt tilslutt.
bmwkizn Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Det var dumt. Hjelper meg ikke mye nå Sifra hvis du hører om noen som har da Mexos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå