Gå til innhold

Lufting!


fast Dog
 Share

Anbefalte innlegg

Har prøvd å lufte etter alle tips her inne men får det ikke til...Når motoren er god og varm så er nålen 1-2mm forbi midten. Irriterer meg grenseløs.

Den står stabilt der, men vil ha den ned igjen til midten da! Har nylig byttet termostat. Hva skyldes dette da?? antar at det er noe luft laaaangt inni systemet som ikke vil ut. Hvordan får jeg dette ut??

Gjelder E34 525I M50b25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å lufte etter alle tips her inne men får det ikke til...Når motoren er god og varm så er nålen 1-2mm forbi midten. Irriterer meg grenseløs.

Den står stabilt der, men vil ha den ned igjen til midten da! Har nylig byttet termostat. Hva skyldes dette da?? antar at det er noe luft laaaangt inni systemet som ikke vil ut. Hvordan får jeg dette ut??

Gjelder E34 525I M50b25.

prøvd og bytte vanntemp føler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke og være noe galt selv om nåla ligger et par mm over mitten. Kan være en thermostat som åpner litt senere. Ingenting som heter at nåla SKAL ligge på mitten, bare den ikke ligger på det røde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vis du vil luft bilen sett den i nedoverbakke med fronten opp, start motor og la den gå varm, kan kjøre den var vis du vil det, ha varmeapparetet på fult med viften på fult når du skla lufte. og skru igjen når det kommer kunn vann ut rundt lufteskruen(ikke skru av lufteskruen, la den stå i så det er lett å skru den igjen, ha på hansker ell lignende :P ) det var de tipsene jeg fikk når jeg skulle montete radiatoren på min igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...